~3~

746 38 19
                                    

Meryem:Soner Korkmaz mı?!!

Hızır:Tanıyormusun bu ismi Meryem?

Meryem'in yüzü bembeyaz olur.İsmi duyduğu anda içine büyük bir yangın düşer.
Hızır Meryem'i öyle görünce ayağa kalkar ve omzuna dokunur.

Hızır:Meryem noldu sana?İsmi duyunca rengin attı.Nerden tanıyorsun bu adamı?

Meryem:B...ba....babamı öldüren adamın adı.

Hızır ve Alparslan:Ne!!!!!!

Meryem bir an afallar ,düşecek gibi olur.Hızır Meryem'i belinden tutar,sandalyeye oturtur.Ardından önüne diz çöker.

Hızır(Meryem'in yüzünü eline alır):Meryem iyimisin?
Lütfiye su getir çabuk.
Meryem bana bak.

Meryem yavaşça başını Hızır'a doğru döner.

Hızır:Şimdi biraz kafanı toparla.Ardından Ne oldu,ne bitti?herşeyi anlatıcaksın bana.Tamam mı Meryem!(meryemin algılması için biraz yüksek sesle kurur cümleyi.)

Lütfiye:Buyur abicim .Suyun.

Hızır suyu aldıktan sonra Meryem'e verir.
Meryem eli titrediğinden bardağı tutamaz.

Alparslan yengesini göstererek:Amca

Hızır Meryem'in bardağı tutamadiğını görür.Elinden alır. bardağı tutup Meryem'in ağzına götürür.Meryem sudan bir yudum aldıktan sonra gözlerinden yaş gelmeye başlar.

Hızır:Meryem?!!Meryem ne oluyor?

Lütfiye:Ablacum neye ağlaysun.Yoksa ha bu Hizur abimmi üzdü senu.

Hızır(bağırarak ):Lütfiye!!!!Gir içeri ,almayayım ayağımın altına.

Lütfiye:Tamam canım ne dedumki şimdi ben.En iyisi gidip anama haber vereyum.

Alparslan:LÜTFİYE!!!!!! Kimseye haber vermiyceksin.Amcamlara da söyle Hızır amcam diyorki kimse buraya gelmesin.

Lütfiye kafa sallar:Tamam tamam .Belliki mevzular derun.

Lütfiye gittikten sonra Alparslan ayağa kalkar ve amcasıyla yengesinin yalnız kalması için bahçeye iner.

Hızır:Meryemim ne oluyor.Ne olduda bu ismi duyunca bu hale geldin?

Meryem:Hızır ben çok kötüyüm.Der ve Hızıra sarılır.Ardından hüngür hüngür ağlamaya başlar.Hızır'a sarıldıkça daha şiddetli ağlamaya başlar.

Hızır saçlarını okşayarak:Tamam güzelim .Ağla.Ağla ama bilki size bunu yapanların hesabını bir bir SORUCAM!!!!!!!!!!






(Arkadaşlar bölümün ne kadar kısa olduğunun farkındayım .Ve tabiki Hızmer sahnesinin de .Ama bu birazda ek olarak düşünün çünkü asıl bölümü yazıyorum daha .Inşallah en kisa zamanda sizlerle olacak 😊)


EŞKİYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin