RASKID

25 0 0
                                    

                       2.Poglavlje

Pa dobro sad mu bar znam ime,ali i dalje ne znam ko je ni sta je. Cudno je, drzim stranca u kuci a ne znam nista o njemu. "Paa..ovaj...sta si radio na stepenistu? Sta te je dovelo ovamo?" Jedva sam nesto rekla mozda nesto vise kaze. Podigao je glavu imao je stvarno umoran izraz lica. "Umm...paa...to je duga prica. Mislim da bi trebalo da krenem." Polako je ustao i krenuo ka vratima. Otkljucala sam vrata i on je otisao... Dobro upravo je stranac izasao iz moje kuce. Super. Bilo je 8 sati. "Ok sta sad da radim? Ima jos 2 sata" Govorila sam sebi. Nadam se da ce danasnji dan dobro proci. Stvarno ne bi volela nesto da zabrljam prvi dan na fakultetu. Valjda ce sve biti ok. Otisla sam u dnevni boravak sela na trosed i ukljucila tv. Vise nisam htela da idem u setnju nakon sto sam srela onog cudaka. Proslo je sat vremena i odlucila sam da se polako spremam. Stajala sam ispred otvorenog ormara i razmisljala "Hmmm...sta da obucem?" Trazila sam i nasla jedne farmerke i svetliju sivu majicu. Otisla sam u kupatilo, krenula da cesljam kosu i stavila sam malo sjaja na usne. Videla sam da je vec pola 10 "A fuck ne bi trebalo da zakasnim." Izjurila sam iz kupatila, obukla bele starke, uzela torbu i brzo izasla iz stana. Na svu srecu stigla sam na vreme. Osecala sam se stvarno sjajno. Usla sam u veliku salu gde je sedelo jos mnogo ljudi sa kojima cu ovo mesto deliti. Za mikrofonom je stajala jedna starija gospodja koja je verovatno bila jedna od profesora. "Dragi studenti nadam se da ce te narednih godina uzivati, uciti i zabavljati se na ovom mestu. Cast mi je da vam pozelim dobrodoslicu." Zavrsila je sa svojim govorom i svi smo izasli i krenuli u obilazak, upoznavali smo profesore i prvi dan na fakultetu je dobro prosao. Jos nisam upoznala nikog ali cu valjda upoznati narednih dana. Vratila sa se kuci oko 3 sata i prvo sam uzela mobilni i nazvala Alexa. Oh da zaboravila sam imam decka koji se zove Alex i zajedno smo vec vise od godinu dana. Obecala sam mu da cu ga zvati kad se varatim sa fakulteta i nazvala sam ga. "Hej Alex upravo sam se vratila." "Hej i kako je bilo?" "Bilo je stvarno super. Sta radis?" "Ma nista. Ummm...Saro da li bi mogli sutra da se vidimo?" "Naravno." "Ok... Moram nesto da ti kazem...." "Vazi." Tog trenutka je prekinuo vezu. Bas sam se pitala sta ima da mi kaze. Glas mu je zvucao jako cudno. Pa dobro valjda nije nista lose. Videcu sutra...

.

.

.

.

Nakon  napornog dana na fakultetu odlucila sam da prosetam.Prvo sam se istusirala,a nakon toga sam uzela svoju omiljenu trenerku i obukla je.Izasla sam iz stana i zakljucala ulazna vrata.Krenula sam da silazim niz stepenice skacuci,kao i obicno.Otvorila sam teska ulazna vrata zgrade i izasla na svez vazduh.Krenula sam laganim korakom prema obiznjem parku.Na putu do parka sam primetila onog istog kovrdzavog....cekaj kako se ono zove....a da Harry.Primetila sam ga da prica sa nekim starijim covekom.Kada je Harry skrenuo pogled primetio me je i kratko se nasmesio.Jel  moguce da ga vidim dvaput u jednom danu?Pa stvarno...Rekao je nesto tom starcu i onda krenuo prema meni.Ja sam samo nastavila brze da hodam prema parku.Cula sam ga kako vice iza mene da stanem,ali ga nisam poslusala.Okrenula sam se kad me je uhvatio za ruku i naglo okrenuo prema sebi."Hej,covece trcim za tobom i dozivam te,a ti se ne okreces."Rekao je pomalo zadihano.Ja sam samo pogledala u drugu stranu,a onda ponovo vratila pogled na njega."Dobro,evo stala sam.Sad mi reci sta zelis,pa da mogu da idem.Jako zurim."Rekla sam i prekrstila ruke preko grudi."Hej,opusti se.Nema potrebe da bezis od mene.U stvari samo sam hteo da ti se zahvalim."Rekao je i nasmesio mi se.Ja sam mu samo uzvratila jedan slabi osmeh i okrenula se.Usput sam mu dobacila jedno "nema na cemu" i nastavila dalje da hodam.

Misljenja?

Nadam se da vam se svidja :D

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 08, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I HATE YOU,BUT I LOVE YOU ♥Where stories live. Discover now