Kendi halinde klasik bir kezbanım. Adım Naz ama insanlar bana qesbannaz der. Bulaştığım kişiler bulunduğum mekanlar bellidir.Bugü herzamanki gibi divanda uyuya kalmışım. Sabah kalktığımda heryerim tutulmuştu. Aynaya baktım bıyık tarağımla bıyıklarımı taradım. Et benimi siyah pastel boyayla belirginleştirdim , martı kaşlarımı havaya dikip sprey sıktım. Saçımada paket lastiği geçirdim. 41 numara botlarımı ve şalvarımı giyip dışarı çıktım. Pijamalı seher (ben öyle demeyi tercih ediyorum) Yüzün belgrad ormanını andırıyo diyene kadar hersey yolundaydı. Elinde bim poşeti vardı . içindekileri bi kenara fırlatıp bim poşetini kafasına geçirdim 'qimse bana hakaret edemez ulaaaaam' dedim ve kıçına 41 numara botlarımla uçan tekmeyi koydum .araziye uçtu.Bi biliebır olarak bu orangutan suratlıyı kınıyorum. Bime varmadan önce sıçmık suratlı Hasanı gördüm. Beni gördüğü gibi kaçması bir oldu. Arkasından 41 numara botlarımı attım 'yess tam kıçına.' Bime vardığımda afişte 2tl lik alışverişte justin bibır posteri verilior yazıyodu hemen girdim le kola ve dost yoğurt alıp kasaya gittim ,genemi bu maymun suratlıyı koymuşlar. Hemen posterimi aldım posterimle leğende fotoğraf çekilip 'castinle leğende jakuzi qeyfiSiiii ;)) ayıqs' yazıp instekramda paylaştım. Artık koyu bi biliıbırım ;)