Balo~

478 15 16
                                    

Sabah yan komşumuz fadişin kezo esnemesi ile uyandım. Yarın balo olduğu aklıma geldi. Hemen bit pazarına doğru koşmaya başladım .

Leopar desenli topuklu ayakkebi aldım. Elbiseyi kendim dikçeğim için leopar desen  kemer ve uzun kolye aldım.

Evdeki az kullanılmış toz bezlerini birbirine diktim. Bi boşluk kaldığı için onada mutfaktan sarı bezi dikip sıtıraples elbise yaptim.

Baloya az kala saçımı boru maşası yaptım. Civciv sarısı sim döktüm benimi belirginleştirdim makyejimi  kezo dokunuşlarımla tamamladım .

Elbiseyi kemeri  giydim. Kıllı bacaklarımı herkez görsün dıe elbiseyi kısalttım  kolyeyide taktım. Tam evden çıktım qapıyı örttüm ninem sokağın başından gülpeknaz  (bana öle dıor) diye anırmaya başladı. elinde leopar desen kürk vardı .

"Bu aile yadigârı kürkü giymezsen gözüm açık giderim" diye ağıt yakmaya başladı .

''sokaan ortasinda rezil edıyon beni yeterki sus giyecem' diye  baardım .

Salona  vardığımda merdivenlerden asil kezo yürüyüşümle ağır çekimde inmeye basladım. Herkes bana bakıorduki  kürküme takılıp düştüm  cırlamaya ve nineme kezo laneti okumaya başladım.....Asilliğimden ödün  vermemeye çalışıordum. Yaqışıqlı jojuğun tekinin bana doğru geldiiğini gördüm elimi uzattım ama o yere eğildi meğersew birşey düşürmüş. Bozuntuya vermemeye calıstım.Götüm acıdığı için civciv gibi piste doğru yürümeye basladım.

Baqtım romantiq müziq calıor. Adamın yanına asil kezo catwalk yürüyüşümlen gittim istek sarkı istedim meğer paraylanmıs .

Bıyıklarımı yukarı doğru kıvırmaya basladıw ve asi kezo aksanımla 'siwdi sen istediqiw müziqi çalmıor wusun ' dedim  . Asi kezoluğumun verdiği ayrıcalıkla  sarkıyı açtırdım.

Halay müziqini duyuca  qıslar şoke oldular. Topukluylan oynayamazmışlar pistten ayrıldılar  Pist bana kaldı erkek keko qamqişleriwlen halay çektik. Kürküm ve ben halay başıyız tabe.

Topuklularım kırılana qadar halay çektim.

Karnımın gurultusu müziqin sesini bastırdı.

Açık büfeye uçtuw. Kürkümün cebinden bim poşeti çıkarıp yemekleri doldurdum. Salondan çıkıp  eve gittiw picamamı giyip ninemlen beraber sörvayvır izleyereq  yemekleri  yediq...,

Kezbanlık~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin