Jeg beklager helt syykt at jeg ikke har oppdatert før nå! Det er ikke rettferdig for dere!😘
Jaja.. jeg dropper det neglelakk konseptet... Det var litt kjedelig å lete etter en neglelakktype som passet...✌️😕
_________________________________
Eleanor, Perrie og jeg er ute på byen med Brooklyn får å prøve brudekjole og finne kjole til brudepikene.
Jeg vet at Perrie og Elanore er alt for gamle til å være brudepiker, men de insisterte og de kommer til å bli så søøte! Pluss at Tara skal være forlåveren min!
"Nei" sier alle i kor etter den 16 kjolen jeg har prøvd.
"Arg!!! Snart orker jeg ikke mere!!" sier jeg.
"Kan du ikke bare ta kjolen til adoptivmoren din!" sier Eleanor
"Jo, men jeg har liksom ikke så lyst til det på en måte." sier jeg og går inn i prøverommet hvor det henger en ny kjole nå. Skjørtet er av tyll og stikker litt ut fra kroppen, som en balkjole. Toppen er formet som et hjerte på toppen og er full av forskjellige diamanter. Huff! Jeg er så lei av å prøve ballkjoler!!
(A/N: Link:
http://www.somado.no/ball-gown-kjaereste-halsen-applikasjons-tulle-brudekjoler-p-1282.html )
Jeg går ut, uten å en gang se meg i speilet, og alle får hakeslepp.
"Hva?" sier jeg og ser rart på alle.
"D-Den-Den er perfekt!!" Sier Perrie og smiler.
Brooke lager en lyd langt bak i halsen og smiler.
"Awwe!!!" sier vi i kor.
Vi hører knipsing fra kameraer utenifra og mange som banker på rutene.
"Shit!!" sier jeg og løper inn i skifterommet.
Det er bare en ting jeg ikke liker med å skulle gifte meg med Niall Horan. Det er alle paparatsiene. Det er plagsomt! Helt siden vi kunngjorde giftemålet så har de hengt på meg som papegøyer!! Ikke for å være selfish eller noe assa!! Også har det kommet ut masse falske ting om meg! Mere enn før! Nå er det 20 000 personer som følger meg, og en tiende del av dem er haters. De skriver de verste tingene som f.eks. 'Jeg skjønner ikke at Niall vil gifte seg med en b*tch som deg!' Og 'Jeg vedder på at det 'giftemålet' er et veddemål, bare får å få deg til å føle deg litt verdt!' Eller 'Jeg synes synd på Niall som må gifte seg med en som deg! Du fortjener han ikke!' Disse komentarene har noen sendt til meg på Twitter! Jeg skjønner ikke at folk bruker sitt dritta liv til å ødelegge noen andres. Det kommer bare sterkt tilbake på dem selv. For eksempel, så har Niall svart på noen av de komentarene personlig.
Jeg bare elsker den fyren!! Han er alt en jente kan ønske seg!
Altså, Popularitet er vel en ting alle jenter ønsker seg, men ikke når man først kommer til det!
"Nå kan du komme ut!" sier Perrie.
Jeg går forsiktig ut og snurrer litt rundt i kjolen.
"Jeg tar denne!" sier jeg.
Jeg går tilbake til skifterommet og tar på meg noen mere komfortable klær, en trang olabukse, og en hvit singlet med en gull kardigan over. Også setter jeg håret opp i en høy hestehale.
"Skal vi gå?" Spør jeg.
"Ja! Hvilken café skal vi på?" spør Eleanor.
"Jeg tengte at vi kunne gå på Jonoe!" sier Perrie.
"Ja!" svarer Eleanore.
•
"Da er vi klare til å bestille!" roper Perrie ut.
"Jeg vil gjerne ha en... Cameron?" sier jeg glad når jeg ser opp fra menyen.
Jeg gir han en klem. Jeg har egentlig savnet han. Han var min første ordentlige kjæreste.
"Hei!" sier han og gjengjelder klemmen.
"Hva gjør du her?" spør jeg.
"Jeg flyttet til London for å studere! Også jobber jeg her for å tjene penger, men hva skal det være?" spør han.
"Jeg skal gjerne ha en scampi maki, og lille Brooklyn her skal ha litt ris." sier jeg og smiler.
"Jeg tar vårruller!" sier/roper Eleanore ut.
"Jeg tar gjerne en rekesalat." sier Perrie rolig.
"Skal bli!" sier han og går.
"Hva var det!?" spør de i kor når han er utenfor hørevidde.
"Han var den første ordentlige kjæresten min på barneskolen. Selvom han er to år eldre enn meg, han er 20 år." sier jeg og rødmer.
"Han er kjekk da!" Hvisker Perrie.
"I know!" sier jeg lavt og alle begynner å le.
Vi fortsetter å prate.
Cameron kommer med maten.
"Tusen takk!" sier jeg og rødmer. Hva!? Jeg kan ikke ha følelser for... Shit!
_______________________________
Oki! Men jeg kan prøve å begynne med et spørsmål for hver del!😉😊
Q: Synes dere at Lexi bør få følelser for Cameron også..?😕😍❤️
Tuusen takk for idéer til de som komenterte! Jeg er veldig takknemlig for det! Jeg skal prøve å få med så mye som mulig av alt! Jeg har fått en ny synsvinkel på hvordan historien kan fortsette! Yayy! Nå har jeg en bra fortsettelse!! Håper dere kommer til å like det like mye som hodet mitt gjør!😋
Igjen, jeg er kjempeglad i alle som leser!! Tenk!!! Jeg har hele 9,9K lesere!!!! OMG! det er 100 lesere fra 10K!!!! Jeg er syykt glad!!😱😍
Tuusen millioner takk!!
Xxx Sophie
DU LIEST GERADE
New family, New life
FanfictionJeg kan ikke tro det!! De har løyet for meg hele tiden!! Jeg løper opp på rommet mitt og legger meg i sengen. Jeg tar fram dagboken min og begynner å skrive 'Kjære dagbok. Jeg er adoptert. Jeg kan ikke tro det! Og de vil ikke fortelle meg hvem min...