1.

25 4 5
                                    

,,Hajime, obed!" kričala na mňa moja mladšia sestra Shouja. Má 8 rokov, ale aj na svoj vek je dosť chytré dievča. S mamou a sestrou žijeme sami v jednom dome na okraji dediny. Otec umrel pred desiatimi rokmi. Mama si od smútku našla druhého muža. Ten však ušiel, keď zistil, že je tehotná.

,, Už idem." odvetím a bežím dole  schodmi. Cítim ako rozvoniava obed po celom dome. Mama je výborná kuchárka.

Ako vidím, spravila moje najobľúbenejšie jedlo. Sushi (sry, nič iné ma nenapadlo 😅 nabudúce to bude lepšie 😅😂). ,,Yay, ďakujem mami. To je moje obľúbené." ,,Vedela som, že ti to spraví radosť." povedala mama a ja som sa s chuťou pustil do toho.

O 2 hodiny neskôr

Prechádzal som sa po lese, keď som zacítil ostrú bolesť, ktorá začala v hlave a o stotinu neskôr bola v celom tele. Srdce mi začalo rýchlejšie biť. Cítil som, ako sa mi kosti pomaly lámu a zväčšujú sa. Tá ostrá bolesť neprestávala. Pred očami sa mi zahmlievalo. Vedel som, že za chvíľu určite omdliem. Ako posledné som videl pri sebe nejaký pohyb a prepadol som sa do nekonečnej tmy.

Ahojky, toto je môj prvý príbeh. Tak dúfam, že sa vám bude páčiť. Táto časť je dosť krátka, ale ak sa vám bude páčiť, chcela by som v tomto príbehu pokračovať. Takže zatiaľ ahoj.

Vaša pepa 💖

He is my hero!Where stories live. Discover now