2.gün

3 0 0
                                    

Evet verdiğim arada bir takım değişikler oldu .Kısacası kafam daha da karıştı.(:D)

Farkettim ki önceki yazı fazla isyankar olmuş aslında isyanım size değil bana, bize(!) aslında asıl yaşadığım şey sizlere söyleyemediğim sözler arasında sıkışıp kalmak olay tamamıyla bundan ibaret .Kimileriniz beni gıcık görür kimileriniz umursamaz kimileriniz havalı kimileriniz sürekli ters yapan birisi.Eskiden olsa bunu umursar üzülür çözümler arar ve sizin gönlünüzü alıp bu durumu düzeltmek için her şeyi yapardım.Ama artık içimden gelmiyor yapamıyorum bu yüzden çoğunuza karşı donuklaştım muhabbetiniz açmıyor sizler zevk vermiyorsunuz bana.güldürmediği halde gülmek onaylamadığım halde onaylamak istemiyorum.sırf benden o an için beklediğiniz şeyleri yapmak içimden gelmiyor .bu şeyleri yapma zaten diyebilirsiniz (şuan okuyanlar) olayı örneklendirirsem daha rahat anlayacağınızı düşünüyorum.yakın kız arkadaşlarım bana gelip dertlerini anlatıyorlar erkeklerin kendilerine yaptıkları saçmalıkları hataları anlatıp duruyorlar bendense  bekledikleri şey onları onaylayıp bahsettikleri kişileri yerin dibine sokmak ama benden beklenen buyken bunu yapamıyorum öyle olunda da karşı taarafı savunuyormuşum gibi görünüp üstüne trip yiiyorum bir de halbuki ben sadece karşıyı anlayıp burda şunun için bunu yapmış olabilir gibisinden tezler öne sürüyorum.aslında size farklı bir bakış açısı sağlamaya çalışıyorum ama kimse bunun farkında bile değil kafanıza koyduğunuzu yapmadan söylemeden rahat edemiyorsunuz.ben bıktım usandım bundan sırf bu yüzden sessiz kalıyorum artık sonra da niye bu kadar donuksun oluyor..Ki buradan bütün kadınlara sesleniyorum erkekleri anlamaya çalışmayın son günlerde bununla ilgili çok sıkıntı yaşıyorum yakın kız arkadaşlarım açısından.anlamaya çalışmayın çünkü asla istediğiniz cevapları bulmayı bırakın anlamlı mantıklı bir cevap dahi çıkmayacak karşınıza.erkek gerçekten çok basit ve salak bir varlık kafası hep farklı çalışır en düzgünü dediğiniz bile sevgili olunca bir noktada alt beynini kullanmaya başlar evet bu genellemelerde %100 haklısınız katılıyorum.Ama ortada bir de istisnalar var peki ya onlara ne olacak onlar neden bütün bu genelin bozduğunu yapmak zorunda kalıyor hep neden!!

neyse ben bugün tam bir konu birliğine ulaşamayacağım pek de modumda değilim 3.gün de görüşürüz.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 20, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Yoruldum..Where stories live. Discover now