24. Gelekt

317 22 11
                                    

//TAEHYUNG POV//

"Je niet aan de afspraak houden he?" Galmt een stem door de leegte. Ik weet nog steeds niet waar het vandaan komt.

"Afspraak?" Vraag ik en de lach van de vreemde stem galmt om me heen "Nu al vergeten? Je ging kiezen"

Hij is even stil
"Alice of BTS"

"Ik ga ze allebei niet laten vallen, ze zijn me dierbaar. Het is mijn leven"

"Dat is het niet Taehyung.. geloof me maar" zegt de stem en ik slik. Waar gaat dit heen?

"Ik zal je dan maar wat onder druk zetten... als je de keuze niet uit jezelf kan maken"

"Onder druk?" Fronzend kijk ik om me heen in de leegte nog steeds is de persoon van deze stem nergens te vinden.

"Ik zal nog wat leuks bedenken, maar jij gaat die keuze maken Taehyung"

BTS of Alice...

+×+×+×+×+×+×+×+×+×+

Mijn ogen schieten open. Weer die rare droom... Ik voel naast me en het is leeg. "Alice?" Geen reactie, ik kijk op en er is geen Alice te zien in de kamer.

"Al?" Ik duw de dekens van me af, Yeontan komt vrolijk keffend naar me toe. Ik aai hem even en kijk in de badkamer, geen Alice "Weet jij waar de bazin is?" Vraag ik als ik Yeontan optil.

Hij begint mijn gezicht te likken, zijn kleine koude pootjes tegen mijn borst aan. "Aan jou heb ik niet zo veel he" mompel ik en zet hem weer neer.

//ALICE POV//

Ik was wakker geworden van Taehyung, hij mompelde onverstaanbaar in zijn slaap en bewoog best vaak. Ik vraag me af waar hij over droomde, hij keek best verdrietig en hopeloos.

"Ik ga weer even bij hem kijken" zeg ik tegen Jin waarmee ik aan de eettafel zit en hij knikt "Meestal word hij nu wel wakker". "Taetae?" Vraag ik als ik de deur open doe en hij zet net Yeontan op de grond.

"Alice" zegt hij opgelucht en ik loop verder de kamer in om hem een knuffel te geven. "Je was vannacht heel erg aan het dromen, heb je een beetje lekker kunnen slapen?" Vraag ik en veeg wat zweet van zijn voorhoofd af.

"I-ik.." Taehyung is even stil en kijkt me aan "Ik.. weet niet echt meer waar ik over heb gedroomd" zegt hij en lacht voorzichtig. Hij ziet er kwetsbaar uit de laatste tijd, hopeloos.

"Hm.. oke" zeg ik en we geven elkaar een kus "Ik ga douchen" zegt hij en ik knik "Ik zal wat eten voor je pakken". "En? Is hij wakker?" Vraagt Jin en ik knik "Taehyung weet niet meer waar hij over heeft gedroomd".

Jin fronst en ik begin ontbijt voor Taehyung te maken. "Maar hij weet altijd zijn dromen als hij net wakker wordt" zegt Jin en ik haal mijn schouders op "Misschien dit keer niet". 

Opeens komt Jimin hysterisch de kamer in rennen "JONGENS HELP" Hij stampt naar ons toe met zijn telefoon in zijn handen "Jimin wat is er?" vraagt Jin die de mobiel van Jimin onder zijn neus geschoven krijgt.

"Het is gelekt" zegt Jimin met grote ogen en ik frons "Wat is gelekt?" "Iemand zag mij en Yoongi gister" Hij geeft zijn mobiel aan mij. "Ze maakte een foto en zette het op Twitter, zo'n beetje alle army's weten het nu" zegt Jimin

"Weet Yoongi dit al?" Vraag ik als ik het bericht heb gelezen en Jimin knikt "Ik had hem meteen geappt". Taehyung komt binnensloffen met zijn haren in de war "Wat is er allemaal aan de hand? Ik hoorde Jimin schreeuwen"

"Iemand heeft Yoongi en Jimin gezien, een foto ervan gemaakt en op twitter gezet" zeg ik en Taehyung fronst "Dat is toch niet een-" Ik laat de foto zien "Eh.. oh ja.. dat is wel een probleempje"

Jimin valt in Taehyung's armen "Wat als de fans het niet leuk vinden? We krijgen nog meer haters en straks worden wij 2 uit de groep ge-" "Jimin niet meteen over dat soort dingen denken oke?" Zegt Jin wat strenger en scheurt Jimin van Taehyung af zodat hij door kan lopen.

I can't see you (deel 2)✔ - BTS DUTCH FFWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu