Sunt normala?

8 1 0
                                    


Bunaa,sunt Neatly,sunt ciudata sau normala.Nici eu nu stiu sigur asa ca nici voi nu aveti de unde sa stiti.Am 16 ani si urasc scoala.La ce e buna? Oricum toata viata o sa stau pe net si am sa fiu o lenesa oribila asa ca nu mai are rost sa merg la scoala,darrr exista o persoana care ma uraste si vrea mereuuuu sa ma trimita in locul ala numit "scoala" pe care eu il consider o "pestera intunecata care uraste adolescentii". Cred ca v-am convins ca urasc lumea asta si ca daca ar exista alta as pleca imediat de aici indiferent de consecinte. Mama e in lumea ei alturi de "ursuletul ei" asa cum ii zice ea. Este tatal meu vitreg,este un tampit si merita mort dar mama il iubeste nespusss pentru ca nu stie ce face el pe la spatele ei dar nu intru in detalii.Este duminica seara pentru mine dar duminica noaptea pentru voi pentru ca este 3 noaptea.Asa ca ma culc,imi continui viata foarte naspa maine.

Este dimineata,este 8 si eu ar trebuii sa fiu la scoala dar sunt in pat.M-am imbracat cu un hanorac ,blugi si adidasi si am plecat.Wow , am ajuns la liceu,iarasi fitoasele stau pe langa fotbalisti si tocilarii stau cu ochii in cartile de matematica dar eu imi vad de drum si ma duc la  cel mai simplu dulap de pe holuri,este al meu,nu am in el decat doua carti,cu totul si cu totul normal.Iarasi vine prostul ala la mine,da,ii place de mine,pare de necrezut dar e adevarat.

-Neatlyyyy

-Ce vrei Andrus?

-Vrei sa iesi cu mine la un suc?

-Nu.

-La o prajitura?

-Nu.

-Te rog,da-mi o sansa,chiar imi placi,de ce nu vrei sa imi dai o sansa?

-Nu.

-Ce nu?

-A,scuze nu te ascultam,poti sa pleci?Nu pot sa respir de prea multa sinceritate

-A...cat de rea poti fii? Nu....mai...suport...sa...nu ma lasi sa iti arat ce pot..

-Paaaa.

Am scapat,oh doamne e insuportabil.Intr-un sfarsit am terminat orele,pot merge acasa ,sa ma incui in camera si sa mor.

Mama e in usa,e zambareata,e ciudat,ce vrea?

-Neatly,maine plec cu Ursuletul meu in Turcia,ramai cu bunicul si bunica.

-Puteti sa nu va mai intoarceti ,va rog?

-Neatly,nu fii obraznica,e Iosif aici.

-Dobitocul?Ti-ai facut bagajul baaa?Pot scapa si eu de tine?Cat timp?

-Neatlyyy nu fi obraznica,venim dupa 2 saptamani.

-Paaaaaaa. Am trantit usa si am fugit in camera,credeti ca voi trece de acest cringe?Nu cred,incerc,ma chinui.

Imi place sa stau cu bunicii,sunt foarte tari,poate ma voi muta cu ei candva,foarte recent sper.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 20, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Doua lumi diferiteWhere stories live. Discover now