Másnap reggel a telefonomra ébredtem. De ez... Csörög!!!
-Halo! -kaptam fel. Apám hangját hallottam.
-jól vagy? Minden rendben?
-Persze jól vagyok.
-Az üzletet sikerült meg kötni?
-Nem. Akkor jött a rengés.
-A francba! Ugye kért idő pontot?
-Persze.
-Akkor menj el, és bármi áron érd el,hogy meg vegye a cuccot.
-Jólvan.
-Amúgy meg miért nem vetted fel a telefont egész nap?
-Egész nap?
-Azt se tudod mennyi az idő? Be se mentél ma? Este 7 óra! Holnap azonnal menj be dolgozni.
-jó apa szia. -tettem le a telefont.
Rá néztem az üzenetekre, 88 olvasatlan. Nem érdekelt most. Minden rosszul esett tegnap. Majdnem. Úgyhogy fel öltöztem és elindultam valami étterembe.
Az autómnál állva megint jött az a fura érzés. El néztem jobbra, a kocsi mögé, ott állt. A testem magától mozdult. Közeledtem felé. Most nem hátrált. Meg álltam annyira,mint mikor először találkoztunk.
-Nem mersz közelebb jönni?-kérdezi.
-Attól tartok,hogy megint el menekülsz.
-Nem menekültem. Csak téged akartalak meg óvni.
-Mitől?
-Magamtól.
-Miért ? Mi van veled?
-Nem vagyok olyan,mint a többiek.
-Ha az vagy,akit láttam, nem kell aggódnod. Gyere,had lássalak.- léptem hátra a köz világítás fényébe.
-Ha el akarsz futni,-indult meg-csak nyugodtan. -lépett elém a fénybe. Magas volt, hatalmas izmokkal, és... Zöld. Egy nagy teknőc állt előttem. Szemei zölden világítottak a lámpa fényében.
-Te egy...
-Tudom. Szörny vagyok.
-Nem! Egy teknőc vagy.
-Nyugodtan menj el, beszélgetni sem kell.
-De nekem. -fogtam meg a kezét.- Nem vagy szörny.
Lassan rám nézett, nem tudtam el venni tekintetem róla. Egyszerűen annyit éreztem, hogy nem akarok nélküle lenni.
-Kapaszkodj. -húz magához. Bele kapaszkodtam nyakába,arcom a mellkasához szorítottam. Pizza és olcsó parfüm illata volt. A parfüm tetszett. Mozgott össze- vissza,aztán egyszer csak meg állt.
-Mostmár elengedhetsz.- kuncogott. Nem akartam elengedni. Annyira jó volt ilyen közel lenni.
-Ooo... Bocsi. -engedtem el. Fent voltunk a tetőn. Ő le ült a párkányra.
-Na mi van? Nem mersz ide jönni? Azt hittem beszélgetni akarsz.
-Igen. Csak a magasság, ami aggaszt. -támaszkodtam mellé.
-Na gyere,segítek. - nyújtotta a kezét. Le ültem mellé, nem tudtam máshova nézni csak rá. Ő se vette le rólam a szemét. Elkezdett közeledni ,már nem volt sok köztünk, de vissza húzódott.
-Ne... Ne félj én is akarom.
-Biztos? Meg értem ha nem.
Nem bírtam tovább. Előre hajoltam és össze ért az ajkunk. Bele túrt hátul a hajamba, vissza csókolt. Olyan heves volt, annyira igazi és hevítő! Másik keze a derekamon volt. Egyre jobban húzott magához.
-Bocs. -engedett el.
-Nincs gond. Nem volt rossz. -lököm oldalba. -Ideje lenne be menni.
-Rendben. -segített le. Elindultam az ajtó fele de nem hallottam,hogy jött volna.
-Te nem jössz?
-Ha szeretnéd...-húzta meg vállát.
-Persze,hogy szeretném.- nem mozdult meg. Vissza mentem,meg érintettem a vállát.
-Gyere már.Az ajtómon épp hogy be fért. Ez az elő szoba. Nincs nagyon be rendezve, egy dívány, nagy képernyős tv. A konyha jobbra,ami tipikus. Asztal,gáz tűzhely,hűtő ,mikro.
-Ez a dolgozó szoba,ide ne nagyon menj be. Csak ha hatalmas kupit akarsz látni.
Ez pedig a háló.- nem tudtam végig mondani. Fel kapott az ölébe, újra csókolt. Be fektetett az ágyba.
-Biztos,hogy akarod?-áll meg.
-Akarom! Csináld!-húztam magamhoz a száját. Le húzta a pólóm, végig csókolt a nyakamon. Kezével végig simitott rajtam. Egyre hangosabban vettük a levegőt. Ki gombolta a nadrágot, be nyúlt a bugyiba, elkezdett izgatni.
-Aaahhh...-nyögtem fel mikor be nyúlt.
-Ennyire élvezed?
-Igen. Még akarok.
-Rendben. -vetkőztetett le. Le vette magáról is a ruhát. Sötét volt csak hang alapján tájékozódtunk.
-Készülj. -csókolt meg. Rá harapott az ajkamra, közben be rakta.
-Aaaaaa-élveztem.
-Ugye nem fáj?
-Dehogyis! Csináld!
Ahogy én is méretre igazodtam, elkezdett gyorsabban mozogni.
-Mmmm-élvezte a dolgot. Egymáshoz simult a testünk. Ki vette, meg fordított, be rakta. Újra mozogni kezdett. Nem bírtam magammal. Olyan hangosan sikítottam,ahogy a torkomon ki fért. Megragadta a hajamat, másik kezével a mellemet masszírozta. Ismét ki vette, a hátára fordult,magára húzott.
-Most te jössz.- rakta be. A páncélja szélére térdeltem, úgy mozogtam. Csípő mozgások, egész tetemmel is mozogtam. Lehúzott magához közelebb,elkezdte nyalogatni a mellemet, közbe ő mozgott.
-Nem bírom sokáig már.
-Gyere csak. Nem lesz baj.
Felegyenesedtem, kezem a mellkasán volt. Nem hagyta abba. Én már kétszer el mentem, mire ő kezdett a csúcsra érni. Éreztem. Minden mozdulatát éreztem. Elkezdett lüktetni míg végül a csúcsra jutott velem együtt.
YOU ARE READING
Bele szerettem egy Teknőcbe? (+18)
FantasyTini Ninja Teknősök film egy én féle folytatása. Rafael és egy világos barna hajú lány szerelme.