Bölüm 87: Herşeyin İle Gel!!!

1.9K 186 0
                                    

Harekete geçen adam Mustafa' nın zayıf olmadığını biliyordu, bu yüzden saldırıya geçerken tüm gücünü ortaya koymuştu.

Mustafa hızla kendine doğru gelen adama baktı, gözlerinden halen öfkeli olduğu çok net anlaşılıyordu.

Ellerini hemen adama doğru doğrultu, bir saniye bile olmadan güç topları oluştu ve ateş etti.

Adam daha önce bu saldırıyı gördüğü için hazırlıklıydı, saldırıdan kaçmayı başardı.

" Ne bakıyorsunuz saldırın !!! "

Öfkeli adam şoka girmiş ve etrafına mal mal bakan arkadaşlarını fark edince öfke ile bağırdı.

Mustafa' nın kim olduğunu ve neden kendilerine saldırdığını bilmiyordu, ama artık bunun bir önemi yoktu. Kendilerine saldırmış, işlerine burnunu sokmuş ve en önemlisi kendilerinden birini öldürmüştü.

Ölen kişinin kimliğini bildiği için hem içinde bir korku hemde bir öfke vardı.  Mustafa' yı öldürmeyi başarsa bile bu olanları anlatması çok zor olacaktı.

Öfke ile bağıran adamın sesini duyan diğer 6 kişi sonunda kendine geldi, hepsi birden tüm güçlerini saldı. Ne kadar Mustafa' dan korkmuş olsalarda onlar göksel sıkıntıyı yenmiş ve kaderin zincirlerini kırmış kişilerdi.

Kendilerini toparlayan altı kişinin oluşturduğu baskı birden Mustafa' yı etkisi altına aldı, normal şartlarda sadece bu yoğun baskıdan dolayı kemikleri kırılıp ölmesi gereken Mustafa nano robotları sayesinde bu durumdan kurtuldu. Ama halen bedenine baskı yapan gücün yoğunluğu ve büyüklüğünü hissede biliyordu.

" Gerçek gücüm halen çok az. "

Mustafa kaldığı yoğun baskılı gücü hissettiğinde öfkesine birkaç saniye hakim oldu ve kendi kendine öz eleştiride bulundu.

Bu dünyaya geldiği andan itibaren gerçek gücü ile doğru dürüst bir zafer kazanamamıştı, hep nano robotları sayesinde zorlukları aşmıştı. Bu durum kendisinin biraz kötü hissetmesine neden oldu.

" ROAROAROAR "

Mustafa yoğun baskıcı güç altındayken ejderha başına benzer başı olan semender kükredi. İlk indiğinde canavara fazla dikkat etmemişti. Şimdi canavara baktığında ateş kurdundan daha güçlü olduğunu anladı.

Güç kalkanı içindeki kızın gözleri aniden değişen savaş ortamı yüzünden tekrar titredi. Gözlerinde endişeli bir bakış varken acılarına karşı koyup savaşı izlemeye başladı.

Mustafa, Yasmin sayesinde savaş alanını çok rahat bir şekilde görebiliyordu.

" Teslim olman için halen çok geç değil, üç saniye içinde diz çöküp özür dilersen canını bağışlamayı düşünebilirim. "

Mustafa adamın teklifine gülmesi mi yoksa sinirlemesi mi gerektiğine karar veremedi. Bu teklifi kabul etmek için birinin aklını kaçırması gerekiyordu.

Değerli bir kişiyi kaybeden adam Mustafa' nın kullandığı zırhın çok değerli bir hazine olduğuna karar verdi. İlk başta yaşadığı şok ve öfke yüzünden zırhın kalitesine dikkat etmemişti. Ama şimdi daha dikkatli bakınca çok değerli bir hazine olduğuna karar verdi. Eğer bu hazineyi hasarsız, sağlam bir şekilde elde ederse ceza yerine ödül bile alabilirdi.

Bunu düşünmek adamın aç gözlülüğünü hemen uyundırdı ve Mustafa' ya çocukca bir teklifte bulundu. Mustafa teklifi kabul etse bile adımın sözünün sonunda ki düşüne bilirim kelimesi onu açıkca halen öldürmek istediğini söylüyordu.

Bu durumdan kurtuluşun yok her iki şekilde öleceksin, bizi zahmete sokmadan hemen teslim olup öl diyordu.

" Bende size üç saniye veriyorum, üç saniye sonra hepiniz öleceksiniz. "

Mustafa çocukça tekliften sonra öfkeli bir şekilde bağırdı. Sesinin içindeki öldürme arzusu ve öfkesi duyanların kulaklarında gök gürültüsü etkisine neden oluyordu.

Kalkanın içindeki kızın ruh hali b sesten sonra daha da karmaşıklaştı, Mustafa' nın kazanmasını istiyordu ama ya daha kötü ve korkunç birisi diye çıkarsa endişeleniyordu.

" İylikten anlamayan nankör köpek, bundan sonra sana yapacaklarım için beni suçlama. "  Adam öfke ile Mustafa' ya baktı daha sonra kalkanın içindeki kıza sonra yüzünde iğrenç bir gülümseme ile devam etti " Anlaşılan küçük prenses için gelmişsin. Vucüdundaki tüm kemikleri kırdıktan sonra gözlerinin önünde küçük prensesini becerdiğim zaman yaptığın hatanın bedelini daha iyi anlayacaksın. "

" Ha... Demek böyle oynamak istiyorsun. "

Mustafa adamın birden çok konuşkan olmasını tuhaf buldu ve Yasmin sayesinde etrafına dikkatlice baktı.

Diğer altı kişinin hızlıca belli acı ve uzaklıkta dizildiğini gördü. Adamın amacı dikkatini dağıtıp saldırı yapmaktı. Eğer Yasmin' i olmasaydı bunu fark etmesi zordu.

" Bana herşeyinle gel seni yere serdiğimde gözündeki o dehşeti görmek istiyorum. "

Mustafa adamın niyetini anladı ve herşeyi ile gelmesini söyledi. Bu şekilde hem zırhının tam gücünü öğrenebilecek hemde karşısında ki ahmaklara öldüklerinde dahi unutamayacakları bir terör yaşatabilecekti.

Kalkanın içindeki kızda dahil olmak üzere alandaki herkes Mustafa' nın kendinden emin sözleri üzerine büyük bir şok ve şaşkınlık yaşadı.

Kader alemindeki insanların gücü Gerçek Qi alemindeki insanlar gibi değildi, bu alemdeki insanlar özel savaş formansyonu oluşturup daha güçlü rakipleri yenebiliyorlardı.

Mustafa yedi tane kader alemine karşı savaşıyor olmasına rağmen kendinden çok emin bir şekilde konuşmuş ve formasyon oluşturmaları için izin bile vermişti.

Böyle bir hareket yapabilecek insanlar ya çok güçlü yada başlarında insan beyni yerine tavuk beyni olmalıydı.

Mustafa' nın sahip olduğu hazineye bakan insanlar ikinci seçeneği direk eliyordu, böyle bir hazineye sahip olan kişinin aptal olabilmesi imkansızdı.

" Sadece blöf yapıyor, korkmayın saldırı için hazırlanın. "

Arkadaşlarının Mustafa' nın sözleri üzerine ikilem içinde kaldığını gören adam hemen durumu toparlamaya başladı.

" Gerçekten sadece blöf mü yapıyorsun ? "

Kalkanın içindeki kız hemen aynı soruyu içinden geçirdi. Bir saniye sonra Mustafa' ya baktığında blöf yapar gibi bir halinin olmadığını gördü.

Zırhın içinde olsada duruş şekli her an savaşa hazırdı, kaçmak gibi bir düşüncesi yoktu.

Gökyüzü İmparatoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin