PEKİ YA ŞİMDİ?

275 9 3
                                    

"Yeni bir hayat, yeni bir dönem, yeni bir çevre, yeni dostluklar, yeni bir yaşam... Ve eski unutulmazlıklar.."

Ah lanet olsun yine okula geç kaldım. Okulun son günleri olmasına rağmen yine de okula gidiyorum şu işe bakarmısınız?

Tanrım daha yataktan kalkmayı bile beceremiyorum. Ve birden odaya annem girdi;

-Kızım sen hala kalkmadın mı?

-Anne kapı çalma denen bişey yok mu sende?

-Bana ters cevap vermeyi bırakta git hazırlan

Ve sonunda söylenerekte olsa odamdan çıktı oh hele şükür. Bu kadının pat diye odama girmelerinden nefret ediyorum hiç mi genç olmadı acaba diye düşünmüyor değilim. Neyse yataktan kalkmayı başarıp hazırlanmaya başladım.

Dolabımı açtığımda korkunç bir manzarayla karşılaştım. Ah inanmıyorum neden ben? gerçekten dolabın dağınıklığından zar zor okul kıyafetimi bulabildim.

Aşağıda ikizlerin kavgaları başlamıştı yine.. Ben bu kızlardan ne zaman kurtulucam? Her gün ayrı bir kavga vardı. Ev ev değilde zannedersiniz savaş alanı herneyse hışımla odamdan çıkıp kızlara bağırdım. Ama tabi ki aralarına girip ayırmadan kimsenin beni dinleyeceği yoktu.

-Kızlar yeter bırakın şunları!

-''Gerçekten bizi önemsediğinimi düşünüyorsun? Gerçekten çok zavallısın"dedi Azra (Ikizlerden birisinin adı Azra diğeri ise Rana he bu arada ben İzem bunlarla yaşamımı sürdürmeye adamış 17 yaşında ki ergenliği atlatmış gibi duran en ağır ergen Antalya'da yaşıyorum.Beni önemsiyormuş gibi görünen oysa ki benden kurtulmaya çalışan lanet olası annem ve babam var.Merak etmeyin 18'e az kaldı annecim ve saygıdeğer babacıııığğğğğııım.Sonunda yaşasın ÖZGÜRLÜK.Ay em fırii biçıız.başta bahsettiğim gibi iki küçük ikizler var 10 yaşındalar kendilerini yeterince büyük zannediyolar aman kim takar neyse bu kadar yeterli şiimdi gerçekliğe dönme vakti.)

-O küçücük boyunla söylediğin şeylere bak anneeeğ Azra bana neler diyoo bak duyuyor musun? Aa Azracım noldu bebişim yüzün asıldı bir an. Gevezelik yapacağina hadi geçte kahvaltını yap.

Kahvaltıyı hızlıca yapıp evden çıktım. Okula vardığımda 2. derse yetişmiştim. Sırama geçip oturduğumda çaprazımda oturan Doruk'u farketmiştim bana bakıyodu.Ne bir saniye Doruk bana bakıyodu gerçekten ve ben yarım saattir onun suratına o yeni uyanmış afallamış bakışlarımla ona bakıyordum. Belki salyam akmış bile olabilir hay bin kunduz..Önüme dönsem iyi olucak evet evet önüme dönmeliyim sırama bakınca kitaplarımın üzerindeki not dikkatimi çekti...

Heey selam bu bizim ilk hikayemiz eğer hikaye tutarsa yazmaya devam edebiliriz.Şu an gerçekten kısa yazdığımızın farkındayız ama zaman yetmedi özür dileriz. Bu arada biz Hande ve Ayça hikayeyi beraber yazmaya karar verdik. Ve aklımızda çok çekici ve ilginç şeyler var. Eğer tutarsa kimse bizi tutamaz sasdadfsgd. Umarım hikaye tutar ve beğenirsiniz saygılaar... :D

PEKİ YA ŞİMDİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin