Hoofdstuk 26.

215 18 3
                                    

Haaiii, soo sorry voor het lange wachten liefie's :c

Daarom wel een wat langer stukje ! :D

Hope you enjoy it !

----------------------------------------------

Hoofdstuk 26.

Niall’s Pov.

Lachend liep ik met Jessa door de gangen, we hadden nu bijna iedere kamer gehad, ik vertelde haar over de jongens en hoe ze vaak de meiden pesten als ze weer een fotoshoot hadden “maar maak je geen zorgen, ik bescherm je” zei ik met een knipoog, Jessa grinnikte en stopte bij de laatste deur waar ik aanklopte, een jongen met blauwe ogen en warrig bruin haar deed open “Jessa dit is Louis, Louis dit is Jessa, waar iedereen het over heeft” ik knipoogde naar Louis als teken dat dit het meisje was waar Roy het over had. Hij heeft ons verteld dat we onze best moeten doen om haar te verleiden en dan ongezien foto’s laten maken, Roy zei dat er iemand was waarbij hij in het krijt stond en diegene had nog een schuld te vereffenen met haar vriend, Liam, Liam Payne, ik heb wel over hem gehoord, hij is een goede bokser, ik hoop maar dat Roy’s vriend weet wat hij doet.

Louis’ Pov.

Mijn ogen bleven hangen op Jessa’s gezicht, ze zag er zo perfect uit, haar bruine haren, heldere ogen en haar lach die je hele wereld laat stralen! Proberen te verleiden zal niet gaan, nee… proberen niet… Als het toch uit moet gaan met haar vriend, waarom kan ze dan niet bij mij komen? Ik bloosde en keek naar de grond toen ik merkte dat ik haar hand nog steeds vast had en aan het staren was “ik… ehm.. Sorry, ik ben Louis” hakkelde ik en trok snel mijn hand terug, die zal vast zweterig hebben aangevoeld… goeie zet Louis…  ik zuchtte en keek Niall aan “dus… jullie hebben iedereen al bezocht?” Niall knikte en keek naar Jessa “dan zijn we nu klaar met de rondleiding, verder was er niets wat ik je moest melden, behalve dat je morgenochtend om half 9 hier moet zijn voor een proef fotoshoot met een paar van ons, wie weet ik nog niet precies” ik zag hoe Jessa knikte en zich weer mijn kant op richtte “dan ga ik maar, leuk je te ontmoeten Louis” ik knikte en wist me zo snel geen woorden te vinden, Niall sloeg zijn arm over Jessa’s schouder en samen liepen ze weg, met tegenzin keek ik ze na, ik wou nog iets roepen wat op een ‘zie je later’ zou lijken maar ze waren al te ver weg… great… altijd kijken ze tegen mij op en ben ik de stoere, en nu… ik kan amper op mijn benen blijven staan als Jessa me alleen maar een hand geeft… dit is niet goed… Roy vermoord me..

Jessa’s Pov.

Ik glimlachte naar Liam die me al tegemoet kwam rijden, hij stopte vlak voor me en met een zwaai gooide ik de autodeur open “vandaag was fantastisch Li !” begon ik nog voordat hij kon vragen hoe mijn dag was, Liam begon te lachen en duwde een kus op mijn mondhoek “ja, ik heb jou ook gemist” antwoorde hij op sarcastische toon. Ik grinnikte en gaf hem een por in zijn zij waardoor we een kleine slinger maakten over de weg, Liam keek me geschrokken aan maar al snel verscheen er weer een glimlach op zijn gezicht “fijn dat het leuk was lieverd” fluisterde hij nog zacht “maar… ik heb je een hele dag moeten missen, we moeten nog wel wat ‘ons’ tijd inhalen” ik begon te lachen en duwde een kus op zijn wang “ik heb jou ook gemist vandaag Li, alles was zo nieuw en eng maar de jongens zijn gelukkig heel aardig” Liam begon wat langzamer te rijden en keek me met opgetrokken wenkbrauw aan, ik grinnikte en besloot hem een beetje jaloers te maken “welke jongens ?” mompelde hij zacht “ow, niets bijzonders, de jongensmodellen, Niall kwam ik opeens shirtless tegen en hij heeft me voorgesteld aan de andere jongens, ze zijn best knap en heel aardig, maar wat verwacht je anders van modellen?” ik beet op mijn lip om mijn lachen in te houden toen Liam de auto nog langzamer liet rijden en me doordringend aankeek “in ieder geval vind je het leuk daar” mompelde hij en ik zag hoe hij zijn nagels in het stuur pende. Ik begon te lachen en pakte zijn hand vast “Liam, ik plaag je maar, iedere keer als ik een nieuwe jongen ontmoete vergeleek ik hem met jou, en er was niemand die tegen jou op kon” fluisterde ik zacht en drukte een kus op Liam’s ,inmiddels, rode wangen.

De volgende morgen probeerde ik zo zacht mogelijk het bed te verlaten maar twee sterke armen hielden me tegen “waar dacht jij heen te gaan ?” ik glimlachte toen Liam me bovenop hem trok “ik heb een fotoshoot Li” antwoorde ik terwijl ik een kus op zijn lippen duwde, Liam zuchtte en zijn grip om mijn lichaam verslapte iets “met die jongens?” ik glimlachte “een paar, ik weet nog niet wie maar de andere meiden zullen er ook zijn, maak je geen zorgen Li” hij glimlachte “als we het iedere avond zo gezellig kunnen hebben als gisteren vind ik het niet erg” ik rolde met mijn ogen bij de brede grijns op Liam’s gezicht “ik hou van je Jess, vergeet dat niet” Liam’s grijns veranderde in een serieuze uitdrukking en keek me diep aan “I know, en ik hou ook heel erg veel van jou” antwoorde ik glimlachend en duwde nog een laatste kus op zijn lippen voordat ik me het bed uit liet glijden en mijn ondergoed bij elkaar zocht.

Op hoge hakken, in een strak jurkje en met een opgemaakt gezicht liep ik naar de zaal waar de fotoshoot gehouden werd. Het is eeuwen geleden sinds ik op hakken heb gelopen… een beetje stuntelig liep ik richting de deur maar die werd al opengegooid en er belande een jongen bovenop me, snel kroop hij van me af en hielp me recht op “Jessa ! sorry, het spijt me ! heb je pijn ?” ik grinnikte en keek recht in een paar blauwe ogen “het is al goed Louis, ik mankeer niets” antwoorde ik terwijl Louis met vuurrode wangen toekeek…

-----------------------------

Sorry ik weet dat het begin een beetje slecht is... maar het is sooo freakin warm... het zuigt al mn inspiratie op :/

Ik hoop dat dit stukje iig wel goed genoeg was voor wat comments en votes ♥

Fight the pain. ~ Liam 1D FanFic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu