Nick in nesi var?

681 3 0
                                    

Immmm...Ev buralarda bi yerde olmalı ..Hıhh evet 31 numaralı bina şu ..

Dingg Dongg.. Dingg Dongg...

Çıkırt.

'Ahh ben Nick i arıyod.....Efron?? Sen?? Senin ne isin var burda?? '

'Maria? Nick in o aradıgı arkadası sen misin? Ouff gel canım iceri gel..'

'Iı sey beennn .. Peki.. Nick burda mı?'

'Evet gelsene..'

Ahh Tanrm aklımı kacırıyor gibiyim neden yolum sürekli Efron la cakısıyor..Her yerde oo her seyin sonunda o var .. Hayat,onu sevmemi onaylıyor gibi..

'Nick? Nickkk? Ahh nasılsın?Nasıl hissediyorsun? Beni cok korkuttun ..'

'İyiyim tatlım gel buraya sana sarılmaya ihtiyacım var'

'Nick? Ben..Yani Efron burda..yanlıs anlayabilir..'

'Hey heyy siz gencler ne konusuyorsunuz oyle fısır fısır?'

'Sorun yok ..Sadece benn destek olmaya calısıyormm Efron..'

'Heyy.. Maria seninki de cok sexy görünüyor gözler bakıslar flan.."

'Nick?! Seyy yani o enisten biliyorsn değil mi?'

'Tabiki biliyorm sacmlama istersen tatlım..'

'Neyse ben Nick i evine götüriyim en iyisi Efron ..Olur mu?'

'Balım..İstersen ben götüriyim sizi..Beraber Nick i bırakır biraz gezeriz olmaz mı?'

'Imm yani seyy.. Bilmem aslındaa.. Yarn buluscaktk yaa hani..'

'Peki tatlım istemiyorsan dürüstce söyleyebilirsin'

'Hayır... Yanlıs anladn..Benim okula gitmem gerek..Onun icin..'

"Anladm balım'

Ayyyyy... Bana balım demesi kalp ritmimi hızlandırıyooo..Nefesim daralıyoo..Ve ona sımsıkı hic bırakmıycakmıscasına sarılma istegi geliyoo...Tanrıımmm ..Onu cokk seviyorum ben sanırsamm..

Bana bakısı...Gözlerinin yesilini kalbimde hissediyorm sanki hani yani anlatamıyorum...

'Hani Nick gidelim'

'Tamam bebegim..Bekle biraz sunlarıda alıyım..Efron.. her seyi icin tesekkürler dostum.. Bu iyiligin karsılıksız kalmayacak emin ol..'

'Önemli degil Nick.. Bu sayede farkında olmadan Maria yı tekrar görmemi sağladın asıl ben tesekkür ederim dostum..Karsılık beklemiyorum yani..Bu yeterli..'

'Woow..Gercekten cok iyisin sen Efron..Maria icin gözüm arkada kalmayacak..'

.

.

.

Onları dinlemek hosuma gidiyodu amaa Nick in Efrona asık olma ihtimalini düsünmek ben deli ediyodu..Tamam o benim arkadasm belki aptalca düsünüyormdur ama ihtimal iste..Her neyse.. Arabama binmis yola cıkmıstık bile.. Nick yanımdaydı..Efronu ondan kıskanıyordm ama

Nick in bende yeri ayrıydı..

Şoförüm ön koltukta BMW mi sürerken , ben de Nick e nasıl oldugunu sorup sarıldım.. İyi oldugunu söyledi ama tuhaf görünüyordu..

''Sanki pismanlık yasıyordu..Bi seyden dolayı pismandı ve bunu bana söylemiyordu..Evet evett.. Onu tanıyorum..''

Dayanamadım sordum..

'Nick?Tanrı aşkına senin neyin var böyle ? İcinden cok derin seyler düsünüyo gibisiin?'

'Yok bisey tatlım sadece biraz dinlenmem gerekiyor o kadar..'

'Peki öyle olsun ama bi sey varsa...'

Sözümü kesti.

'Yok dedim'

Hayır hayır artık bu sefer kesinlikle emindim bisey vardı tanıdıgım Nick asla benim sözümü kesmezdi..

Nick in evine yaklastıgımızda onu gözleri sulanmıs bi sekilde dısarı bakarken yakaladm bana fark ettirmeden göz yaslarını silmeye calısıyordu.. Ve kendini nasıl sıktıysa terlemis,bunalmstı..Araba kazasndan dolayı basında olusan morluk ve kırılan sağ kolu bi yana, bilincaltında daha kötü bi trafik kazası oldugu artk apacık belliydi. Tanrımm noluyo Nick e..

'Nick?'

'Efendim tatlım'

'Benle oyun oynamayı bırak bisey var ve anlatmıyosn anlat ve rahatla! Cabuk!Hemeen! ..'

'Tatlım biseyy yok ben gayet iyiyim eve de geldik zaten birazdan yataar kendime gelirim sadece biraz ağrım var sorun yok rahat ol'

'Peki.Tamam.Dikkat et kendine.'

Anlasıldı..Nick ten bisey ögrenemeyeceğim.Her ne karıstırıyosa bunu ortaya cıkartmak zorundayım..

O da ne?? Nick arabadan inerken başından, alnını boyadığı mor boya terle birlikte süzüldü..Ne yani bugünkü karmasa oyun muydu? Peki ne icin yani niye? Efron da mı buna dahildi? Yada sacma sapan bi zamanda arayıp gereksiz bi konusma yapan Oral da mı? Tanrım bana güc ver noluyoo ? Ben artık anlamakta güclûk cekiyorum.. Ama yarınki Efronla bulusmam da her seyin birbir hesabını soracağım...

*Tutku*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin