In the hospital🏥

93 7 0
                                    

Priank's mom,"nivedita!!are you okay?"
Priank's papa," doctor everything
Is right nah?!!"
Doctor says, "yes,now she is out of danger.And one thing Mr.Sharma in the suicide case generally we call police,as I know you and to save your reputation I don't call police."
Priank's papa says,"thanks doctor."
Doctor leave.
Priank's mom,"why do you attempt suicide nivedita?Tell us what happen?"
Nivedita says,"aunty,I heared everything, what Did  priank says,and didn't accepting that I attempt suicide."
Priank's mom says,"you know everything? "
Priank's papa says,"will someone tell me what happen? And what did priank?
Priank's papa says,"come down!!reaching home I will tell you all this in detail."
Nivedita says,"I really love priank,aunty!!I don't want to loose him.That's why I attempt suicide.
Priank's father says,
"jusmin(priank's mother),I want to hear everything now!!not after.
Then priank's mom told him every thing.
Priank's papa says," call priank now!!!"
Priank's mom says,"chill!!!I told priank,today he is coming. phirbhi I will call him to tell about nivedita."
Priank's papa says,"baad mein nahi abhi Karo,ushko pata hoona chahiye nivedita ushse kitna pyaar karti hain,aur nivedita jashe ek pyaari ladki ko chorker ek raste ki ladki she pyaar karke ushne kitna badi galti kiya hain.I am very much surprise to hear how can a man love someone unknowing her class.aur ek baat
Aj hi pandit ji ko bulalayte hain, priank or nivedita ki shadi ki date aj hi fixed kerlay tey hain.Aj nahi karenge toh bohat der bhi ho sakti hain.mein doctor she baat ker layti hoon,nibi ki discharge ki bare mein."
Priank's papa go near nivedita and says,"beeta pareshan maat hoo main ne jab bola hain,tab to priank ki saath tumhari hi shadi hoogi.tum rest lo."
Nivedita says,"thanks!!"
Nivedita says in her mind,dekh priank mein jo chatti hoon wo mujhe milker hi rahte hain.so don't underestimate me!!
(Nivedita smile.)
Ring...ring...priank's mom says, "stop!!, phone lag rahi hain"
Priank receive the phone call.
Priank says,"yes mom!!!"
Priank's mom says,"what mom?????do you know?, tumhare wajashe nivedita aj suicide kiya hain.tum mein thora sha bhi inshaniat hain toh nibi ke pass lot aao.air ek baat tumhara papa shadi ki intijam kiya hain.okay? "
Priank says,"aphlok kiu Asha kar raha hoooo......!!kiu mera baat shamaj nahi rahe hoon?"
Priank's mom says,"I don't want to hear anything."
Priank's mom caught the phone call.
Priank go near divia and says,"ek bar haa bol doo,main shab kuch chor char ke tumhare pass chali aungi."
Divia says,"ish bare mein hum kal baat kar chuke hain.aur tumahara girl friend suicide kar chuke hain yeh baat sunke tum kashe yeh bol bhi sakte hoon?
Divia take her trolley bag and leave.

With love Payel😍

DivyankWhere stories live. Discover now