School

7 0 0
                                    

Het is een gewone schooldag iedereen liep door de gangen om naar het klaslokaal te gaan. op elke school worden er natuurlijk ook clubjes gemaakt zoals The Mean Girls als jij in hun clubje je wil horen moet je dingen goed kunnen doen zoals mensen beledigen. Tommie,Sarah,Max,Kyra,Jayden en Kim hebben ook een soort van clubje gemaakt maar daar mag niemand meer in maar wel uit ze hebben nog niet echt een naam maar The Mean Girls noemen ze The Nerdies. Tommie liep naar het klaslokaal ondertussen zag hij Max voorbij lopen en ze liepen samen naar het klaslokaal. Hallo allemaal welkom bij wiskunde vandaag gaan we het hebben over hoe je wortels kunt berekenen. Meester Harmeld heeft altijd een slechte bui en is altijd boos op Max of op Jayden want hij vind dat hun stoer proberen te doen en dat wil hij niet in zijn klas. Jayden verluisterde in Max zijn oor 'saai..' zie hij ja echt he zei Max zachtjes. He Max en Jayden willen jullie aan de hele klas vertellen waar jullie het over hadden. Nee niet echt zei Max. Niet zo bijdehand doen Max ERUIT!! 'Oke Oke' een paar minuten later. Ik ben echt blij dat dat voorbij is zei Kyra Ja zeg dat wel zei Sarah OH OH daar komen The Mean Girls aan. Oh Ieuw Kim en Sarah jullie ien er echt vreselijk uit zei Kimberley (Mean Girl leider) Kyra jij ziet er vandaag oke uit nog niet zo perfect perfect als ons maar jullie kunnen nooit zo perfect worden haha. Ze zeiden niks en daarna liepen The Mean Girls weg. dat is voorbij laten we afspreken naar schooltijd zei Kyra Is goed zeiden Kim en Sarah. 

Secret MissionsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu