Tanıtım

272 23 24
                                    

Öncelikle merhaba! Sen, kitabıma hoşgeldin. Umarm okurken beğenir ve beni desteklersin. Şimdiden iyi okumalar.

Ah! Unutuyordum... Bu kitabın konusu çok hakim olamadığım bir konu ama yazacağıma ya da yapabileceğime artık ne deniyorsa inanıyorum... 😆 İlk bölümümü atmadan da söyleyeyim şimdiden beni okuyan ve destekleyen herkese teşekkür ederim... En başta da AleynaNurDidin vee kubraa_b ikisinin de yardımı dokundu bu kitaba başlamamda... İkinize de çok teşekkür ederim.

Bu arada bilirsiniz TEOG kalktı. Yerine LGS denen saçma bir sınav geldi. Bu nedenle şimdilik alabildiğim kadar atacağım emin olun telefon elime geçince ilk işim wattpad olacak... Ama dediğim gibi sınavın zorluk derecesi ortada şuan da 3 haftada bir bölüm atmayı falan planlıyorum. Sınav streslerim bitince haftada bir bölüm gelecektir. 😊😊😆😆

Şimdi kitabımın tanıtımına geçelim...💞💓


💜  TEHLİKELİ MAFYA'M 💜



30 Temmuz 2017 tarihiydi. Durumumuz kötü olduğundan ve babamı kaybettiğimden dolayı bursluluk sınavına girecektim. Eğer kazanırsam Özel Karasoy Lisesi'nde okumaya hak kazanacaktım.

Elbette bu sınavı kazanmayı başarmıştım. Özel okulda okuyacağım için çok mutluydum. Ta ki Enis Karasoy'u tanıyana kadar... Hayatımı, arkadaşlarımı ve hayallerimi çalan o çocuk zamanla kalbimi de ele geçirmişti. Sanırım ona aşık olmuştum. Ancak o karanlık hayatın kralı ben ise toz pembe hayatın kraliçesi gibiydim. Ondan çok korkuyordum ama kalbime de söz geçiremiyordum...

Eveet tanıtım bu... 💛 İyi okumalar. Artık 2 ila 3 hafta sonra görüşürüz... 😘❤💙💜💛💚

 😘❤💙💜💛💚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tehlikeli Mafya'm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin