Διαβάζετε με δική σας ευθύνη 🔞🔞
Φτάσαμε σπίτι του. Η αλήθεια είναι πως είχα πολύ άγχος. Μπήκαμε μέσα και κάθησα αμήχανα στον καναπέ.
"Θες να σου φέρω κάτι;" με ρώτησε από την κουζίνα.
"Ένα νερό" φώναξα ελαφρά για να με ακούσει.
Μετά από λίγο ήρθε, μου έφερε το νερό και έκατσε δίπλα μου. Το ήπια όλο και ακούμπησα το άδειο ποτήρι στο τραπέζι μπροστά μου. Δεν μιλούσαμε, η στιγμή ήταν πολύ άβολη. Γύρισα να τον κοιτάξω αλλά με κοιτούσε ήδη.
"Τι;" του είπα με χαμόγελο προσπαθώντας να κρύψω την αμηχανία μου.
"Σ'αγαπάω" μου είπε και εγώ κοκκίνισα.
Με έπιασε από το μάγουλο και με φίλησε απαλά. Με ξάπλωσε στον καναπέ και έπεσε από πάνω μου. Αρχισε να με φιλάει και ύστερα κατέβηκε στο λαιμό μου. Φιλούσε πολύ ωραία. Η ανάσα μου είχε γίνει βαριά, κιόλας. Πλέον ήμουν σίγουρη ότι το ήθελα όσο τίποτε. Σταμάτησε για λίγο.
"Να συνεχίσω;" μου είπε και εγώ του έγνεψα καταφατικά, δεν υπήρχε ανάσα για να μιλήσω.
Τα χέρια του γλίστρησαν στην κοιλιά μου και έπιασα το κάτω μέρος της μπλούζα μου. Την πέρασε από το κεφάλι μου και την πέταξε στο πάτωμα. Ένωσε ξανά τα στόματα μας. Τα χέρια του χάιδευαν τους ώμους μου. Με μία κίνηση ξεκούμπωσε το σουτιέν μου και το έβγαλε. Ανέβηκε πάνω μου και τα υγρά φιλιά του σχημάτιζαν διαδρομές στο σώμα μου.
Έβγαλα την μπλούζα του και τα χέρια μου παρέλυσαν. Έκλεισα τα μάτια μου και δάγκωσα τα χείλη μου. Ένιωσα τα δάχτυλα του να κατεβάζουν το παντελόνι μου μαζί με το εσώρουχο. Άνοιξα τα βλέφαρα μου και τον κοίταξα.
"Κ-Κωστή" είπα και άφησα ένα επιφώνημα πόνου καθώς το δάχτυλο του εισχωρούσε στον κόλπο μου.
Σταμάτησε και σήκωσε το βλέμμα του στο δικό μου. Είδα τα μάτια του να γυαλίζουν στο σκοτάδι.
ESTÁS LEYENDO
Angelic Touch
RomanceΜπορώ μόνο να σε φανταστώ μπροστά στα σκοτεινά μου μάτια να λάμπεις σαν κεραυνός. Όπως ένα νεφέλωμα που πρόκειται να σχηματιστεί. Έχω τη μύτη μου κοντά στα σεντόνια γιατί με κάποιο τρόπο αυτό το κενό πήρε τη θέση σου. Είσαι πολύ μακριά, αλλά υπολ...