1.Bölüm

8 0 0
                                    

“Hadi mira geç kalıcaksın” sesiyle yeniden uyandım. Uçağa geç kalmamalıydım. Ben, Damla ve Duru 3 günlük tatil için miamiye gidicektik. 3 günlük tatil için yanıma sadece ropdöşambırımı, mayomu, gözlüklerimi ve birkaçtanede kıyafet. Evden koşar adımlarla havaalına doğru ilerledim.  Işte kızlar orada beni bekliyorlar.  Uçaktaki yerimizi aldık. Duru ve Damla uyuyor ben ise kulaklığımı takıp camdan dışarıyı seyrediyorum. Kulağımda LP “Lost On You” çalıyor. Şu kadına aşığım resmen. Kulağımı tırmalayan bir ses geliyor. Kulaklığımı çıkardım. Pilot konuşma yapıyor. Ilk başta anlayamadım herkes bağırıyordu. Ve sonra anladım. “olamaz”. Kızları uyandırdım ama keşke uyandırmaz olsaydım.
                       4 gün sonra
Evet adadaki dördüncü günümüz. Resmen bu adada kaldık. Yemeğimiz yok, adada bizden başkaları var mı oda bilinmez. Bu gidişle burada kalıcak gibiyiz. Bu yüzden bir baraka yapmalıyız kızlar. Duru “ bencede ve birimizde yemek bulmaya çıkmalı. ” Damla “ikinize de katılıyorum kızlar ” Kızlar o zaman ben keşife çıkıyorum sizde bir baraka yapın akşam burada olurum. Baltam elimde çantam sırtımda yürüyorum. Ve tek bulduğum şey coconat ve badem. O da ne?  Orada bir ev var evet bir ev yaklaştıkça korkum çoğalıyordu, içerde kimse yok o yüzden içeriye girebilirim. Içeriye girdim burada birileri yaşıyor olmalı çünkü ev gibi biryer ve tencereler bıçaklar etler var. Bir sesler geliyor. Içeriye birileri giriyor.  Olamaz!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 21, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Adadaki GizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin