A család

1.6K 49 0
                                    

Reggel megint a telefon csörgött de ez most ébresztő. Utána nyúltam, de nem tudtam mozdulni.
-Mi?-fordulok arra, ő feküdt mellettem. Csendben meg próbáltam megemelni a kezét... Sikertelenül.
-Hogy lehet ilyen nehéz kezed? - suttogtam. Meg próbáltam ki csúszni alóla, de beragadt a fejem. Nem tudtam a nyakamnál fel emelni. Egy ideig bírtam levegő nélkül, aztán át fordultam a hasamra és felemelkedtem. Majd mozdult egyet és vissza nyomott.
-őőő... - nyögtem ki a párnába szorulva. - ébredj kérlek! Megfulladok! - mocorogtam.
-kíváncsi voltam meddig szenvedsz még. - nevetve emeli meg kezét.
-Ha tehettem volna addig, amíg ki nem szabadulok.
Erre még jobban nevetett.
-Mennyi az idő? - kérdezte fel ülve.
-Nem tudom, ott az óra... - nézek az ágy előtti kis asztalra. - basszus! 7 óra el múlt! - pattanok ki az ágyból, rohantam a fürdőbe. Fel kaptam tiszta bugyit meg melltartót, álltam a tükör elé.
-Veled meg mi lett? - állt meg az ajtóban.
-7re bent kellett volna lennem a munkahelyen. - kötöm fel a hajam.
-Biztos, hogy be akarsz ma menni? - csókolja meg a nyakam.
-Hát kéne. - szökik ki belőlem minden feszültség, ahogy érzem meleg kezét végig futni a testemen. Magához fordít, meg csókol, keze már a bugyimban jár.
-Inkább bújjunk vissza az ágyba.
-Na jó! Nem baj, ha kicsivel később érek be.

Egy újabb csodás szex után elindultam. Majdnem dél volt már.
Ahogy be értem, a titkárnő rajtam lógott.
-Asszonyom! Az apja kereste. - topogott utánam szűk fekete szoknyában, fekete magas sarkúban, amibe egyébként én akkorákat tanyálnék, hogy zuhanna az emelet 2 szintet, meg a csöcs villantó blúzban. Nem hiába apám vette fel a csajt.
-Tudom, hogy keresett. Köszönöm.
-Nem volt túl jó hangulatban.
-Ehhez semmi közöd! - villantottam dühös szemeket, majd rá csaptam az irodám ajtaját.
Ahogy be értem, csörgött az irodai telefon.
-Halo!
Rob Vincer volt az. Jövő hónapban újabb találkozót szeretne. Ha már az előzőbe bele szóltak. Beleegyeztem. Nem volt más lehetőségem. Apám le fejez ha el szúrom neki.

Bele szerettem egy Teknőcbe? (+18)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora