BÖLÜM 1

48 4 15
                                    

Bir yaz günüydü.Beste ve Alya buluşmaya karar verdiler.Her zamanki gibi Kalyon Cafe'de buluştular.
Ve Beste konuşmaya başladı.

Beste;Ee Alya üniversiteye geri gitmeyi düşünüyor musun ?

Alya;Sure

Beste;Alyaaa türkçe lütfenn.

Alya;Tamam aşkomm düzgün konuşacağım, elbette gitmeyi planlıyorum ama senden ayrılmak istemiyorum.

Beste;Ahh bebişim bende senden ayrılmak istemiyorum ama gitmek ve okumak zorundasın .

Alya:Neyse haydi kalkalım. Kanki

Beste: Tamam gidebiliriz.Kankicim

Yolda uzun uzun konuştular.Ve karar verdiler ki;Cumartesi günü en sonunda Kore'ye gideceklerdi.
(2Gün sonra.Cumartesi günü)

Beste:Çok heyecanlıyım...

Alya:Bende, bende resmen kalbim duracakk...
Yarım saat sonra iki arkadaş uçağa bindiler.

Beste:Alya elimi tuttar mısın?biraz korkuyorum da..

Alya:Tabiki aşkitom korkma, kapat gözlerini Kore'yi düşün,BTS Grubunu düşün..
Beste biraz olsun rahatlamıştı.

Kore'ye vardıklarında Beste daha da rahatlatmıştı ve hemen uçaktan inmek için sıra beklediler.
Alya;Aşkomm sonunda kore'ye geldikkk.
Beste;Alya hayal mı görüyorum ne.
Alya ;Yok aşkomm istersen seni cimcikliyim.
Beste;Iyi olur bebişim .
Alya Beste'yi cimcikler ve Beste güzel bir çığlık atar.
Alya;Aşkomm yaa otel aradik mı?bulduk mu?

Beste;Bebisim ben sana bırakmıştım o işi...
Alya;Neyse başla aramaya Beste.

Beste;Bebisim buldum da bizim paralar gecerli mi burada.

Alya ;Oo askimm unuttum yaa aç mı kaldık.
Beste;Neyse bende yemek var da nerde kalacağız.

Alya;Bende onu bilmiyoruumm ya.
Alya ve Beste açlıklarını unutmaları için Kore şehrinde dolaşmaya başladılar.

Beste:Burası harika bayıldım aşkomm.

Alya:Aynen yaa burası tek kelimeyle harikaa yaa...
Gezerlerken bir afiş görürler.Beste Alya'nın elinden tutup onu afişe doğru sürüklemeye başladı.Ve okumaya başladılar.Afişte BTS grubunun konser yaptığını gördüler.Sevinçten havalara uçtular.Hemen tarihine baktılar,konserin bu akşam olduğunu görünce çok şaşırdılar.Neyse ki konser ücretsizdi.Paralarını bozdurup hemen bir otele yerleştiler.Akşama hazırlanmak için anlaştılar.Ve akşam oldu iki arkadaş bir şeyler atıştırıp dışarı çıktılar.Oraya vardıklarında karşılaştıkları manzarayla şok oldular.Heryer çok kalabalıktı.Aralara sıkışarak geçmeyi başardılar ve BTS grubunu görmeyi başardılar.Iki arkadaş birbirlerine sarılarak otele döndüler.Heyecanlandıkları için uyuyamadılar.Onlar için unutulmaz bir geceydi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KORE MERAKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin