Este ketten

219 16 0
                                    

És adott egy puszit a fejem bubjára.

~~~~~~este~~~~~~

Le fürödtem, és fel mentem lefeküdni. Gondoltam magamba hogy mi az a pokol kutya... azt láttam hogy lángol mint a nem tudom mi, és hogy nálam sokkal erősebb. aztán le esett hogy vége a hét végének. Ugyhogy mehetek suliba holnap...
- francba! Még a házim sincs kész! -gyors ki pattantam az ágyambol, és elő vettem a cuccomat. Aztán el keztem tanulni. Olyan este 11 órakor abba is hagytam. Egyáltalán nem voltam, álmos ezert felchivtam Stiest.
-szia! Mizu?
- szia Shara... Mit akarsz ilyenkor?
- nem akarsz át jönni?
- miert hogy te én és anyukád társasozzunk?
- csak ketten lennénk...
- indulok. - és le tette a telefont.

Amúgy csak beszelni akartam vele a pokol kutyáról,meg az ilyenekről.

Pár perc múlva hallom hogy egy kocsi le parkol előttünk. Tudtam hogy Stiles az. Ki szaladtam az ajtóhoz, és aztán be hivtam. Azzam neki egy csókot köszönés képp. Mikor szét valtak ajkaink, rá tért Stiles a lényegre.
- miért hívtál?
- csak beszelgerni akartam valakivel, és benned bizom meg a leg jobban.
- jah... - latszodott hogy el szomorodott.
- miért mit szerettél volna?
- áh hadjuk...
- na ne hisztiz! Gyere fel a szobába ott majd mrg beszejuk az ilyeneket. - mosolyodtam el.
- nem kellet neki kétszer mondani, már bent is volta szovámba. Én le vetettem magam az ágyra és ő is ezt tette. Egy ideig csak egymás mellet feküdtünk.

- nem hoztál ruhat magadnak? Nem alszol itt velem?
- ömm... A te ágyába?!
- nem bazdki! Az utcán. Még szép hogy melletem! - erre csak nevetett egyet.
- nem, de gyors haza megyek érte! Pár perc!
- oké, addig én le fürdök... -erre a szora ami a "fürdök"volt nagyra nyitota a szemét, és nyelt egyet.
- ak...akkor majd jö...jövök! - es le szaladt.

Én addig be mentem a fürdőbe, és le fürödtem. Egy pizsit amit kaptam még a nagynénémtől, fel vettem.

 Egy pizsit amit kaptam még a nagynénémtől, fel vettem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nekem nagyon tetszik.

Ültem az agyomon, és telefonon, olvastam a "wattpadot"(:-P muszály volt bele tennem. :-D) mikor léptem ki az olvasmánybol, be lépet, a szobámba Stiles.
- huuu, már azt hittem nem is jössz vissza.
- nem merném meg tenni. - nevetett.

•°A Beacon Hillsi vérfarkasok•° Na meg én°•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin