8. - Novej Bažant.

792 51 6
                                    

Od toho incidentu v jídelně se Gallymu vyhýbala. Nechtěla vidět emoce, které se mu jistě zrcadlily v očích. Nechtěla vidět pohledy, které by na ní vrhal. 

Její ruce se pohybovaly už mechanicky, když urovnávala obvazy a bylinky na poličky. Potřebovala se nějak zabavit, aby na to pořád nemyslela. Aby nemyslela na Gallyho ruku, kterou měla položenou na tváři. Na jeho oči, které se vpíjely do těch jejích. Jeho rty, téměř se dotýkajíc těch jejích. 

Rychle zatřepala hlavou a jen tak tak zachytila skleničku s mateřídouškou, kterou právě uklízela. Ne. Plac nebyl místo pro vztahy. Plac byl místo, ze kterého se museli dostat ven. Pro city nebyl prostor ani čas. Přesto se nemohla zbavit podivného pocitu, který se jí rozlézal hrudníkem. Žaludek se jí stahoval a srdce rozbušilo, když na něj jen pomyslela. 

"Taro? Jsi v pořádku?" zeptal se jí Jeff, který něco dělal nedaleko. Všiml si totiž jejího zaváhání. 

Otočila se k němu a přikývla. "Jsem v pohodě. Je to hotové, ještě něco?" 

"Jeden od Stavitelů přišel s třískou, vytáhneš mu jí?" 

"Guty, to nebude problém," pousmála se a odešla za nemocným. "Tak copak to tu máme?" zeptala se, když k nemocnému přišla. 

Zrzek, který seděl na židli, se na ní podíval. "Jenom zaražená tříska, nic víc," pokrčil rameny. 

Opatrně vzala jeho ruku do své a prohlédla si dřívko v jeho dlani. Znepokojeně zamlaskala. "To musí ven. Vydesinfikuju to a převážu, aby se do toho nedostala infekce, ano?" 

Přikývl. "Dělej si s tím co chceš." 

Pustila ho a otevřela skřínku, ve které měli pinzety. Poté vzala ještě desinfekci a kapesníček s obvazem. Vrátila se k chlapci. Do prstů si vzala pinzetu a volnou rukou ho chytila za tu zdravou. "Chytni se mě a drž se. Až to zabolí, klidně zmáčkni, ano?" 

Zrzek protočil očima, ale poslechl ji. 

Pinzetou vzala třísku, kterou následně prudkým pohybem vytáhla. 

Prudce sevřel její ruku, ale statečně nevydal ani hlásku. 

Pousmála se a vydesinfikovala mu ránu, kterou následně převázala kapesníkem a obvazem. "A příště opatrně, ano?" 

Přikývl. "Díky, Taro." 

"Tak už běž, aby tě Gally nehledal," popohnala ho. Když osaměla, uklidila vše potřebné na své místo. 

Za zády se jí ozvalo tleskání. "Výborně. Vedla sis opravdu skvěle. S takovou z tebe bude opravdu dobrá Medička," řekl Jeff pochvalně. 

Otočila se k němu a pokrčila rameny. Úsměv však skrýt nedokázala. "Nevadí mi to. Dá se říct, že se cítím užitečně po čtyřech týdnech, kdy jsem nic nedělala." 

"Za to jsi ale nemohla," namítl Medik.

Urovnala potah na křesle. Věděla svoje. Kdyby do toho lesa nešla, nestalo by se to. Ale nahlas to neřekla. Nechtěla mu přidělávat starosti, kterých už tak měl dost. "Půjdu se najíst," špitla, když svou práci dodělala. 

Chlapec přikývl. "Dobře." 

Kývla na něj a zamířila k jídelně. Ani neměla hlad, jen se potřebovala projít. Když vyšla na kopec, uviděla ostatní Placery, kteří se shromáždili kolem Klece. Směr svých kroků natočila k nim.  

První věc, která ji praštila do očí, byl Newt, který stál v Kleci a hleděl na černovlasého chlapce, kterému nemohlo být víc jak šestnáct. Druhá věc byla ta, že Bažant vyšel z Klece a okamžitě se rozeběhl ke vchodu do Labyrintu. 

A Traitor (The Maze Runner CZ)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat