Emil og Anders

17.7K 23 1
                                    


Jeg rykker mig lidt væk fra spejlet og kigger på makeuppen. Den passer godt til min kjole og hele looket ser ret gennemført ud. Den halvkorte, stropløse, sorte kjole. Det mørkebrune, krøllede hår, der er sat op i en høj hestehale, og makeuppen, der bare er perfekt. Alt går bare op i en højere enhed. Jeg går ud og tager min denim jakke på og et par hvide adidas sko og går ud og sætter mig på cyklen. Det er ikke mere end fem minutter væk, så jeg er hurtigt derhenne. Jeg kan se ham inde i vinduet, og da han får øje på mig, går han ud til hoveddøren og går mig i møde. Kæft han ser godt ud.
"Hey Karo", siger han og vi mødes i et kram. Han dufter godt.
"Hey", siger jeg og vi går ind sammen, vi bliver hurtigt skilt ad igen og jeg går hen til nogle af de andre piger. Jeg var en af de sidste, der kom, så festen er hurtigt igang. Mig og pigerne sætter os hen i hjørnet på en sofa og begynder at spille "Jeg har aldrig".
"Jeg har aldrig givet et blowjob", siger Frida og griner.
"Ej fuck, det har jeg", siger jeg og hun giver mig flasken. Sådan bliver det ved. Jeg begynder at blive mere og mere fuld. Jeg rejser går hen på toilettet. Emil og nogle af de andre drenge griner og drikker sammen med de andre piger tæt på mig. Emil ser egentlig ret godt ud. Jeg går ind på toilettet og kigger mig i spejlet. Jeg tager noget vand fra hanen, for jeg magter fandme ikke at have tømmermænd i morgen. Jeg skal lige til at gå ud, da døren går op. Det er Emil. Jeg sukker.
"Hey", siger jeg. "Hvad så?"
"Kom", siger han bare. Jeg rynker på næsen.
"Hvad mener du?", spørger jeg. Han sender mig et flirtende smil. Jeg har aldrig set ham smile sådan før, men jeg elsker det smil. Jeg smiler tilbage og går med. Han leder mig ind forbi alle de andre og hen ad gangen, som jeg ved går ind til hans lillesøster værelse, hans forældres soveværelse, og...... Hans soveværelse. Han går der ind og lukker døren bag os. Han sætter sig ved siden af mig på sengen og lægger hånden på mit lår.  Han kigger op på mig. Jeg er stadig lidt væk at alkoholen. Han læner sig langsomt hen mod mig og lægger hovedet lidt på skrå. Vores læber mødes og vores tunger begynder blidt at lege med hinanden. Han skubber mig på brysterne så jeg ligger på ryggen og vores snav bliver grovere. Han trækker sig. Kigger på mig. Kigger kort på min krop, og kigger så på mit ansigt. Som om han spørger mig, om det er okay. Jeg nikker. Han kigger igen ned af mig. Han begynder at tage min kjole af. Jeg har kun undertøj på indenunder. Jeg skal til at begynde at tage hans trøje af da han tager fat i min hånd og fjerner den fra sig.
"Vent", siger han. Han rejser sig op og går hen til døren. Han smiler mens han siger: "Jeg er tilbage om 2 sekunder".
Han går ud. Jeg fryser lidt. Jeg kigger lidt rundt. Her er ikke spor rodet som alle de andre gange jeg har været hos ham. Døren åbner. Jeg kigger op på Emil. Han har en med. Fuck...... Det er Anders. Shit. Jeg har ikke set ham siden dengang i niende. Dengang jeg havde det vildeste crush på ham.... Og han er stadig lige så lækker.

TrekantWhere stories live. Discover now