#31 Ik hou van je

1.3K 40 29
                                    

Louis Pov.

Het is vandaag vrijdag. We zijn gisteren thuis gebleven van school, omdat Harry onder de wonden zat.
Het is al een beetje afgezakt en Harry heeft er steeds minder last van.
Gisteren hebben we ook het geweldige nieuws gehoord dat Harry bij ons komt wonen. Alsof we nu samen wonen, maar dan nog met mijn moeder erbij. Opzich is dat juist wel fijn, omdat mijn moeder dan gewoon het hele huis aan het schoonmaken is en het eten kookt.
Mijn moeder heeft me wel gewaarschuwd dat ze steeds minder vaak thuis zal zijn vanwege haar nieuwe baan. Wat ben ik trots op haar. En niet zomaar een baan..
Een Advocate! Het is een speciaal beroep en het verdiend ook super goed. Niet dat het daar alleen maar om gaat, maar we zaten niet echt in een fijne periode met geldsnood enzo..
Nu hebben we weer een goed vooruitzicht en kunnen we doelen stellen. Bijvoorbeeld op vakantie gaan. Daar verlang ik me nou echt naar uit. Gewoon op een plek zijn waar het lekker rustig is. Geen gestress, maar rust. Daar ben ik nou echt aan toe. Samen met Harry..

Het is 07:00 in de ochtend en Harry ligt nog te slapen. Wat een heerlijk gevoel om wakker te worden naast iemand van wie je houd.

Vandaag gaan we weer naar school.
Eerste schooldag samen.
We waren altijd al samen, maar nu als een stel. We gaan het waarschijnlijk de school vertellen, omdat we ons zelf willen zijn op school. Ik ben bang dat ik nog meer gepest word. Niet omdat ik verkering heb, maar omdat Harry een jonge is. Het klinkt zo ongelovelijk stom in mijn hoofd. Mensen weten dat ik op jongens val, maar ik heb nog nooit een vriendje gehad.

Waar ik vooral bang voor ben is dat Harry misschien ook wordt gepest.
Dat is iets wat ik mezelf nooit zou vergeven. Harry is een prachtig en geweldig persoon. Als Harry's leven dan wordt verkloot, omdat een loser een relatie heeft met hem is dat het ergste wat ik kan doen. Hij is nu al redelijk populair op school.
Iedereen vind hem aardig, omdat hij de enige persoon is die tegen Zayn, Liam en Niall in durft te gaan.
Ik hoop met heel mijn hart dat ik zijn reputatie niet verpest. Een badboy heeft een relatie met een loser.
Daar zou je zo een boek over kunnen schrijven. ;)

Ik ga rechtop zitten op bed en ik kijk naar Harry. Hij ligt rustig te snurken.

Ik streel met èèn hand door zijn haar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik streel met èèn hand door zijn haar.
'Wakker worden, Hazz.' Fluister ik zachtjes. Het werkt niet.

'Babyboy..' zeg ik iets luider.
Hij opent langzaam zijn ogen.
Zijn ogen ontmoeten die van mij.

'Goedemorgen, slaapkop.' Lach ik.

'Goedemorgen..' zegt Harry met een schorre ochtendstem.

(Alstublieft, dankuwel)

Harry tuit zijn lippen als een teken dat ik hem moet kussen. Daar zeg ik natuurlijk geen 'nee' tegen.
Ik leun langzaam naar voren en geef hem een klein kusje. Ik trek snel terug en kijk hem aan.

'Krijg ik niet meer..?' Vraagt Harry.

'Als je snel opstaat en gaat poetsen wel, jah..' Lach ik.

'Dat is gemeen..' zegt Harry met een pruillipje.

Ik stap snel uit bed en loop naar de kledingkast. Ik zie Harry naar me kijken.

'Als je opschiet krijg je een kusje..'
Lach ik. Voordat ik het heb gezegd stapt Harry snel het bed uit. Hij doet zijn kleren van gisteren aan en sprint naar de badkamer. Ik begin de lachen.
Zodra ik mijn kleding ook aan heb loop ik achter Harry aan naar de badkamer. Ik zie Harry haastig zijn tandenpoetsen. Ik pak ook mijn tandenborstel en begin mijn tanden ook schoon te maken.

Harry is al klaar en wacht ongeduldig totdat ik klaar ben. Hij komt achter mij staan en legt zijn handen op mijn heupen en zijn hoofd op mijn schouder. We kijken via de spiegel elkaar aan.

'Schiet op, baby.. Ik wil een kusje..' zeurt Harry. Ik lach en begin extra langzaam mijn tanden te poetsen.

'Dit is zo gemeen!' Schreeuwt Harry.

'Dat wordt geen Harry voor jou, vandaag..' zegt Harry nep boos.

Ik spuug snel de tandpasta uit en ruim mijn tandenborstel op. Ik ga voor hem staan en wil mijn lippen op die van hem zetten. Hij legt zijn hand op mijn mond.

'Sorry, Lou. Ik heb je gewaarschuwd..'
Lacht Harry. Hij trekt zijn hand van mijn mond af.

'Please, Hazziee...?' Zeg ik met puppieoogjes..

'Je weet dat ik hier niet tegen kan..'
Lacht Harry.

'Daarom doe ik het ook, baby.' Lach ik.

'Je hebt gewonnen..' zegt Harry.
Voordat ik het weet voel ik zijn lippen op die van mij. We raken in een perfecte zoen. Hij legt zijn handen op mijn heupen en ik mijn handen in zijn nek.

Hij trekt terug en kijkt me aan.
'Ik hou van je, Lou.'

Ik schrik een beetje van die zin.
Het is de eerste keer dat hij dat zegt.
'Echt?' Vraag ik verbaasd.

'100% zeker..' lacht Harry.

'Dat is toevallig, want ik hou ook heel veel van jou.' Antwoord ik terug.

'Echt?' Doet Harry me na.

'100% zeker..' lach ik.
En we raken alweer in een perfecte zoen.

Niet zoveel spanning, maar gewoon cuteness.. Kunnen jullie een beetje inbeelden hoe de cute momenten zijn. Leuk? Laat het weten!
X A

It's Complicated. Larry Stylinson❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu