Introducere

745 49 0
                                    


                                                                          Acum 3 luni


„ Aproape o duzina de oameni morti  dupa luna plina , cu ce fel de pradator ne confruntam in Busan ? S-ar putea sa fie varcolaci ?! " Prezentatorul se intreaba in timp ce cameramanul se aproprie de cadavre ca sa filmeze . Acolo erau masini de politie si ambulante , iar zona era investigata .

  Am oftat si am inchis televizorul intorcandu-ma la facutul temelor . 

„ Draga , masa ! " eomma a batut in usa mea , iar eu am lasat pixul jos si am coborat jos .

„ Ya , stai ! "Jackson murmura .Am ramas fara grai si m-am asezat jos .

„ Y/N vreau sa vorbesc cu tine dupa cina , ok ?

„ Ok . "

***

„ Nu te indragosti niciodata de un varcolac "

„ Ei nu exista , eomma "

„ Esti sigur ? "

„ Da , sunt licantropi ( nu stiu ce e asta nu aruncati cu pietre ) , o creatura mistica bineinteles ca nu ca si zanele si sirenele ." 

„ Nu spune asta . Niciodata nu se stie , Y/N "

" Stiu . Dar de ce vorbim despre asta ? "

„ Pentru ca varcolacii s-au intors , de aia "

„ Incepi sa o iei razna , mama "

„ Nu imi spune mie asta . O data ce vei intalni unul o vei face "

„ spune-mi ' ti-am spus eu ' stiu "

   Mama mi-a intors spatele „ Doar te avertizez , nu vreau sa te indragostesti de unul . Nu vei sti niciodata cine e si cine nu e varcolac .Matusa ta a facut aceasta greseala si de aceea nu e in viata ta si a lui Jackson " 

„ Mi-ai spus ca matusa a fost solitara "

„ Am mintit " 




Deci da copii ... Asta e prima carte tradusa , deci .... Da .

박 지민 • Werewolf ( Romana )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum