Journey

1.2K 86 2
                                    

Luke decide sa luam o pauza de la tot taraboiul petrecut zilele astea , si sa uitam de Ashton si de cele rele si hotaraste sa mergem in vacanta, mai exact in locul meu preferat fiind al naibi da indragostita de plaja, soare si ocean in exoticele insule ale Hawaii-ului. Ne-am facut bagajele in seara aceasta iar maine dimineata la 09:30 AM este zborul.
- Vai , Luke daca ai sti ce ma bucur ca evadam din lumea asta oribila si vom merge doar noi intr-o excursie romantica, spun eu entuziasmata mai ceva ca un copil de gradinita
- Hai gata cu topaitul , si treci in pat ca eu mor de somn si probabil tu vei topai de fericire ore intregi, spune Luke pe un ton iritat dar totusi amuzat de intreaga situatie
Ma dezbrac de haine si imi i-au pijamaua albastra formata dintr-un maieu si pantalonasi scurti, iar bine-inteles Luke va dormi ca de fiecare data in boxeri, boxerii lui cu OZN-uri , ce ma incita acest extraterestru dezbracat.
Ne asezam amandoi in pat , iar eu ma ajut de picioare sa ajung mai jos asezandu-mi capul pe pieptul lui catifelat ce emana o caldura si un miros irezistibil , mirosul lui , atat de fresh de aromat , acel miros care iti inmoaie fiecare particica a corpului. Nu stiu cum dar amandoi am adormit am adormit bustean , puteai sa dai o petrecere langa noi ca nu ne-am fii trezit , aflu asta doar dimineata cand observ ca ceasul suna , mai exact suna de minute bune , mai exact de 11 minute si 35 ba nu 36 de secunde .
- Luke , Luke , trezirea strig eu clatinandu-l , Luke pierdem avionul.
Isi deschide brusc ochii aceeia albastrii , la care te-ai putea uita o vesnicie , erau atat de curti , ochii lui ii aratau inocenta si pasiunea , nu viclania si ura dupa cum era cunoscut el , se citea tristetea din trecut , dar trebuie sa fie din nou fericit , trebuie sa il aduc pe acel Luke , care iubeste orice , ce nu ar face rau nici la o musculita , la nimic .
Chiar cand vroia Luke sa spuna ceva ii tau startul cu un sarut la care nici el si nici macar eu nu m-am asteptat , a fost un sarut cu totul din iubire , aici m-a controlat intru-totul inima si sufletul nu dorinta de al simti.
Ne ridicam amandoi din pat , eu merg la baie sa ma pregatesc iar el in bucatarie , ca nu cumva sa lesine sau doamne feri de foame , ca nu a bagat nimic la burdihan.
Imi i-au o rochita alba mai larga , foarte lejera , o pereche de balerini albi , imi prind parul intr-un coc mare si dezordonat dar totusi cu stil si clasa . O Doamne , Emma ce se intampla cu tine , de cand te imbraci tu asa ? Unde ti-s Vans-ii , tricourile largi si jeans-ii stramti negrii? Aaaa , poate in valiza , si decat sa ma duc dezbracata mai bine aaaa totusi imi i-au ceva , chiar daca nu imi place.
Ma uit in oglinda cea mare , fac cateva rasuciri si pirute sa ma pot observa din diferite unghiuri , o doamne cat narcisism pe mine , de cand? Chiar nu imi statea rau cu acea rochita , o mai taci Emma , spun eu in gan si razand cu voce tare dandu-mi seama ca vorbesc singura.
Cobor pana in bicatarie unde il vad pe Luke infulecand ceva sunca cu oua , a reactionat ciudat , s-a oprit din mestecat si ma priveste nu prea lucid , vu gura intredeschisa astfel eu putan sa ii observ mancarea din gura:
- Wooa , spune Luke deadreptul socat.
- Taci , si termina de mancat , ii spun ru ca o mama cicalitoare fluturandu-i degetul aratator prin fata.
Mama pregatea cafeaua , dintr-o miscare se intoarce pe calcaie cu fata la mine:
- Ce frumoasa esti , Emm . Uite de cate ori ti-am spus sa-ti i-ei rochite iti sta minunat , eati ca o zana , o zana veritabila.
- Bleac, mie nu imi place mi dor de vans si de tot , pacat ca mi-s in valiza , si credeti-ma nu o mai deschid , ca nustiti cat m-am luptt cu acea valiza sa o inchid dar intr-un final am invins-o , spun eu cu mainile in sold ca un super erou care castiga batalia cu monstrul valiza.
- Mama , Emma esti asa de frumoasa .. Nu-mi pot lua ochii de la tine, suspina Luke rezemat cu capul de mana sa , si uitandu-se parca vrajit catre mine.
- Da da , hai Luke termina cu teatrismele si papa mamã tot ca intarziem la aeroport, spun eu cicalindu-l.
Dupa ce mancam , o imbratisez pe mama , ii spun sa aiba grija , ce sa faca sa il cheme si pe Gabriel la ea , sa nu fie singura , acum parca eu sunt cea responsabila nu mamica mea. O sa imi foe asa de dor de ea dar stiu ca va fii in siguranta cu Gabriel , Ashton e la inchisoare si va fii totul perfect , cel putin asa sper . O pup si o imbratisez si imi i-au la revedere de la scumpa mea mamica. 

Imbarcam taxi-ul cu bagaje si pornim spre aeroport , la aeroport am asteptam aproximativ o ora pana sa soseasca avionul. Ne asezam pe scaunele comode ale avionului. Imi strange puternic mainile si mi le saruta, stiind ca am teama de avioane.
- Totul va fii bine , imi spune el si imi da un pupic dulce pe obraz.

Avionul ajunge cu bine in aeroportul Hawaii-ului la ora 3:00 PM. Luam un taxi care ne duce la cel mai luxos hotel. Aqua Hawaii Hotel , de 7 stele amplasat pe plaja. Luke a rezervat o camera cu vedere si balcon spre ocean ,e minunat . Ne aruncam bagajele in mijlocul camerei si ne aruncam si noi la randul nostru in pat. 

Heii, acest capitol a fost , adica nu a fost nimic..:)) de acum va incepe distractia la maxim <3

Obsession ♛ Luke Hemmings♛ (F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum