🐺‡ 1 ‡ 🐺

724 33 6
                                    

„ Veti avea doi colegi noi . S-au mutat aici acum trei luni " domnul Kang a vorbit cu voce tare . 

„ Ei s-au mutat aici cand au inceput sa apara cadavrele " Am auzit pe cineva spunand inaintea mea. Acea prersoana nu greseste . Acum 3 luni au murit peste 20 de persoane . 

2 baieti au intrat in clasa si eu deja imi pot imagina cum fetele raman cu gura cascata si salivand dupa baieti hot .

„ Buna , sunt Jimin , Park Jimin . M-am nascut aici deci iata ca m-am intors . Va rog tratati-ma bine ." 

„ Orice pentru tine "striga  Yena , iar eu imi dau ochii peste cap .

„ Eu sunt Taehyung . Kim Taehyung si sunt din Daegu ." vocea sa era joasa si groasa . Si nu avea nici o emotie .

„ Jimin aseaza-te langa Yena , iar Tae langa Y/N " Yena si cu mine ne-am ridicat mainile .

 Taehyung s-a asezat langa mine si s-a uitat la tabla .

  Mi-am pus mana in fata lui si am inceput sa o agit .

„ Buna , eu sunt Y/N , Jung Y/N ." Nu a raspuns .Stanjenitor . Mi-am pus mainile jos si am inceput  sa imi misc degetele .Am inceput sa il privesc si am observat o pata mica si rosie pe geaca lui Taehyung .

*** 

„ Ora s-a terminat " Am alergat dupa copii noi .

„ Pot sa te intreb ceva ?"

„ Ce ? " 

„ Ce e asta .... De pe umarul tau ? "

„ Nu e nimic " Confuza , m-am intors incet si am plecat mai departe .

„ Dans " murmur .Am intrat in sala de dans si mi-am pus lucrurile deoparte .

„ Avem trei baieti noi astazi , intrati baieti ! " Jimin vine alaturi de inca doi baieti .

„ Jung Hoseok "

„ Jeon Jungkook "

„ Park Jimin " 

I-a introdus rapid si a plecat . Ne-am dat in spate si domnul Lee a pornit muzica pentru noi si a dat mai tare .

„ Ati vrea baieti sa dansati in fata clasei ? " 

 Jimin si cei doi baieti s-au uitat la noi ranjind . „ Sigur "

„ Ce melodie ? " a intrebat domnul Lee dar Jungkook a mers la calculator .

  Toata lumea din sala le-a urmarit performanta . Chiar si eu .

„ Um ... Y/N mai ai nevoie de trei membrii , nu "

„ Da "

„ Baieti voi veti fi cu Y/N si Julie ." Un zambet i-a aparut la Jimin pe fata in timp ce mergea .

„ Y/N si Julie in centru . Sper ca veti practica dansul "

[ prima cu pantaloni verzi e Y/N , Julie e cu pantaloni cafenii iar restul sunt colege de clasa ]

Inafara de noi , restul au plecat .

„ Wow , buna treaba "

„ Multumesc , nici voi nu ati fost mai prejos " Zambesc .

박 지민 • Werewolf ( Romana )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum