~• 13 •~

320 15 3
                                    

Джимин: ( погледнах я и после отидох да си взема нещата взех ги и излезнах .. )

Джъни: ох...( Облякох се и изчаках Куки да излезне )

Куки: ( оправих се сложих си кърпата и излезнах видях Джъни седнала на леглото и ме чака ) готов съм .. ( отидох при нея и я целунах но тогава проклетата кърпа падна и бутнах Джъни назад като не се отделях от целувката и легнах върху нея и се опитах да си сложа кърпата но усетих ръката на Джъни под приятеля ми ) ъгх..

Джъни: ( когато той ме сложи да легна си сложих ръката на краката но той се долепи до мен и усетих приятеля му върху ръката ... Ококолих се но после хванах приятеля му и леко задвижих ръката си ) мммм...

Куки: ъгхх... Не сега.... Трябва да слизаме....

Джъни: знам само те дразня ... ( Засмях се )
(Станах и слезнах долу)

Куки: ах тии ..
( Станах оправих се и слезнах долу като се огледах и видях останалите на дивана да играят някаква видео игра не знаех че тя играе някакви игри .. хмм .. седнах при тях и почнах да гледам как играят като разбрах как се играе и влезнах в час с нещата реших да взема единия джойстик и да почна да играя с тях .. беше забавно тогава Джъни донесе питиета .. (кола) ние продължихме да играем като ѝ благодарихме .. )

Джъни: няма за какво ( влезнах в кухнята реших да направя сандвичи .. ( две препечени филийки вътре със салам и разтопен кашкавал направих осем за мен и за тях .. когато бяха готови ги занесох в хола и ги сложих на масата и им казах ) по добре яжте докато са топли че после ще ядете подметка на чехъл  ( след като казах това леко се засмяхме )

Те спряха играта и почнаха да ядат .. почнах да ям с тях ..

~• Истина , лъжа или предизвикателство •~Where stories live. Discover now