*Moc se omlouvám, že přidávám díl tak pozdě. Jsem na sebe opravdu za tohle naštvaná. Je fakt, že mi je přednější škola. Tak snad se svámi usmířím díky tomuhle dílu :D. OMLOUVÁM SE ZA CHYBY V GRAMATICE!!*
Cítím se nechutně a levně, když se dostanu z vozu pana Stylese. Nabídl mi, že mě doprovodí, ale odmítla jsem nabídku s malým úsměvem. Navzdory mému odporu se dostal z auta a šel se mnou k mému bytu.
Jakmile jsme se dostali ke dveřím, snažila jsem se najít klíče. Samozřejmě, když jsem se chtěla dostat dovnitř více než kdy jindy, tak ty klíče nemůžu chytit. Pan Styles si všiml mého boje a natáhl ruku, ale odtáhla jsem svojí ruku a zamumlala klidně "Jsem v pořádku".
Konečně jsem dokázala uchopit klíče a s otřesenýma rukama jsem dala klíč do zámku. Předtím, než jsem vstoupila do vnitř, pan Styles se rozhodl přerušit ticho.
"Ello já"
"Dobrou noc pane Stylesi" Přerušila jsem ho, než jsem mu zavřela dveře přímo před obličejem. Vím, že to bylo naprosto hrubé, hlavně když je to můj šéf, ale můžete mě za to vinit? Nemůžu ani vydržet to, jak se cítí můj žaludek. Cítím se špatně.
Tiše jsem vešla do mé ložnice a slzy začali téct. Sundala jsem si oblečení, ani jsem se neobtěžovala oblékat nějaké pižamo a šla jsem až k posteli, a uviděla, že Mark chrápá. Když ho vidím, moje srdce se rozbíjí ještě více, když si vzpomenu na to, co jsem udělala. Celou dobu tady tak klidně spal, zatímco se ze mě stala kurva, která ho podvádí .
Podváděla jsem svého snoubence.
Nemůžu uvěřit, že jsem ho podváděla. Vždycky jsem slíbila, že zůstanu věrná. Byla jsem vždycky znechucena, když jsem se dozvěděla, jak někdo někoho podvedl. Stala jsem se jedním z nich.
Vklouzla jsem do postele a plakala jsem. Lehla jsem si zády k němu. Nemohla jsem se podívat na to, jak klidně vypadal.
Nemůžu to dát ani za vinu alkoholu. Věděla jsem přesně, co se děje, a nezastavila jsem to. Jeho dotek byl tak ... tak jemný, ale drsný, jako by čekal tak dlouho, než se mě mohl dotknout. Ať to kakkoliv zlé zní, milovala jsem každou minutu s ním. Milovala jsem pocity, které jsem díky němu měla, když se mě dotkl míst, kde by se šéf neměl nikdy dotknout svého asistenta.
Bylo to ... bylo to úžasné a to mě donutilo ještě víc plakat. Dotkla jsem se svého prstenu a zavřela oči. To si nezasloužím. Sundala jsem ho a postavila ho na noční stolek. Jeho poslední slova mi prolétla hlavou.
Všechno nejlepší k narozeninám.
Jak to věděl? Byla jsem docela naštvaná, že Mark znovu zapomněl. Ale nepamatuji se, že bych to řekla panu Stylesovi, jak to věděl? Byl to jeho způsob, jak mě "odměnit"? Jsem taková levná děvka. Opakuji si v hlavě. Moje ruka zakryla moje ústa, abych umlčela moje vzlyky, aby mě Mark neuslyšel. Možná jsem všechno zničila.
Musím mu to říct. Musím..
ČTEŠ
Come here sweetheart Mature (H.S.) CZ překlad
Fanfiction"Pojď k Daddymu, sweetheart" řekl mi. "Neříkej mi tak" podívala jsem se na něj. On jenom zamrkal "Ach zlato, budu ti říkat tak jak chci já" POZOR!: Extrémní sexuální obsah. Věkový rozdíl. Autorka: chocolatemix_