Έφυγα λίγο αργότερα από το σπίτι του μόνη μου. Ήταν κουρασμένος για να με γυρίσει οπότε πήρα τα πόδια μου και ξεκίνησα για το σπίτι. Είχα τα ακουστικά στα αυτιά μου όταν κάποιος με τράβηξε πίσω. Είχα φρικάρει.
"Τι;" ήταν ο Τεό, γιατί δεν με αφήνει ήσυχη;
"Που χάθηκες τόσες μέρες;" ρώτησες φανερά ανήσυχος.
"Εδώ ήμουν" είπα κάπως απότομα.
"Δεν πέρασες από το μπαρ" είχε κολλημένο ένα χαζό χαμόγελο στα χείλη του.
"Ναι, το ξέρω απλά είχα πολλά να κάνω και τώρα πρέπει να γυρίσω σπίτι" έκανα κίνηση για να φύγω αλλά με κράτησε.
"Θες να βγούμε τώρα αφού δεν έχεις κάτι να κάνεις;" σκατά, προσπαθώ να τον αποφύγω αλλά τίποτα δεν γίνεται.
Δέχτηκα, έτσι κι αλλιώς δεν είχα άλλη επιλογή. Πήγαμε σε μια ήσυχη κοντινή καφετέρια. Κάτσαμε και παραγγείλαμε καφέδες. Ήμουν αρκετά κουρασμένη, έχω να κοιμηθώ μία μέρα σχεδόν. Τα μάτια μου έκλειναν και χάιδευα το ποτήρι με τον καφέ μου.
"Καλά;" με ρώτησε ο Τεό και με ξύπνησε.
"Ναι, μια χαρά" του είπα και ήπια μια γουλιά.
"Λοιπόν, ποιος ήταν εκείνος;" ρώτησε και ήπιε μια γουλιά από τον καφέ του.
"Σου είπα, ένας φίλος μου" είπα και η φωνή μου ακουγόταν διαφορετική.
"Και γιατί έτρεχες από πίσω του;" ρώτησε και ακούμπησε το ποτήρι στο τραπέζι.
"Ανάκριση;" τον ρώτησα με ειρωνικό υφάκι.
"Όχι, απλά ρωτάω" φάνηκε να είχε χάσει τα λόγια του.
Αγανάκτησα με τα μάτια μου. Μου έπιασε το χέρι προκαλώντας με να τον κοιτάξω.
"Απλά θέλω να είσαι καλά" φαινόταν πολύ τρυφερός αλλά δεν μου κινούσε το ενδιαφέρον.
Ήταν ωραίος, πολύ ωραίος απλά δεν μπορώ να τον δω διαφορετικά. Δύο μέρες τον ξέρω, σχεδόν, τι να νιώσω και εξάλλου τώρα είχα και σχέση. Το σκέφτομαι και δεν μπορώ να το πιστέψω.
"Καλά είμαι" είπα και απομάκρυνα το χέρι μου από το δικό του. "Πρέπει να φύγω" σηκώθηκα, πήρα τα πράγματα μου και έκανα λίγα βήματα όταν με φώναξε.
Γύρισα. Με πλησίασε τρέχοντας σχεδόν. Με άρπαξε και με φίλησε.
VOUS LISEZ
Angelic Touch
Roman d'amourΜπορώ μόνο να σε φανταστώ μπροστά στα σκοτεινά μου μάτια να λάμπεις σαν κεραυνός. Όπως ένα νεφέλωμα που πρόκειται να σχηματιστεί. Έχω τη μύτη μου κοντά στα σεντόνια γιατί με κάποιο τρόπο αυτό το κενό πήρε τη θέση σου. Είσαι πολύ μακριά, αλλά υπολ...