4 Şubat 2018 / 00:13
" Geçmişte çok hata yaptım. Beni rezil eden. Artık insanların arasına çıkamaz oldum. Ve daha 12 yaşındayım. Hayata yeniden başlamak istiyorum, bunları unutamasamda... Ama sen, siz engel oluyorsunuz. Yeni hayatım için seçecek 2 şıkkım var. Birisi güzel ahlaklı bir müslüman. Diğeri sizin için dininden çok şey feda eden. Ben galiba bu ikisini karıştırmaya çalışıyorum. Biz taşınsak yaptığım bazı rezillikleri az da olsa unuturum. Çünkü onları sık sık görmem.
Birde okuldakiler var tabi. 2 yılım kaldı. Onlar patlamadan 2 yılımı da bitirsem iyi olur. Çünkü serviste çok ama çok rezillikler yapıyorum. Dikkat edersen yapıyorum. Yani hala devam ediyor. Bu yüzden servis değiştirmem gerekiyor. Ama değiştirirken babam yaptığım rezillikleri duyabilir...
Ben artık yeni ben olmak istiyorum. Bu ben savaşçı, cesur, güçlü görünmeye çalışan (gibi gibi)olabilir; Şirin, tatlı bir kız olabilir; çok ama çok imanlı olabilir; hiç yapmayacağım ama yapmak istediğim bir şey daha seksi ola(maz)...
Hiç ağlamayan, ruh yaralarını belli etmeyen, beden yaralarını hissetmeyen, kendini dövüş sanatları ile koruyabilen bir insan olmayı çok ama çok istiyorum. Fakat bu gibi insanlar filmlerde hep ailesi olmayan küçükken çok zorlukla başa çıkan ve kendini korumayı öğrenen insanlardan oluyor. Benim ailem yaşıyor ama hayatımda başa çıkamadığım zorluk da çok. Ama ben alıştım, artık isyan etmek yerine sabretmeyi öğrenmeye başladım. Ve bu konuda iyiyim. (Konu yine size döndü) Sizi görünce içimden özgür bir serseri olmak geliyor. Yani çok isyan eden. Lakin ELHAMDÜLİLLAH MÜSLÜMANIM...
Bu konulardan daha çıkmayı beceremedim. İman duygum güçlü olsa çözüm bulurdum ama işte... SİZİN YÜZÜNÜZDEN. Uffff... Her gün aynı konu. Bir türlü çıkamadık işin içinden.
Bu arada içinizden en çok RM illimunati üyesi gibi duruyor. Benden söylemesi. ( Kanıtlanmıştır, benim dediklerim doğru çıkar.)"Her seferinde söylüyorum
Emeğe saygı
Sonracigima
Yorum bildiğiniz gibi benim için çok önemli
Hem bakın ben uzun uzun yazmıyor
Diğer kitaplarıma da bakın😙😙😙
Seviliyorsunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanınmayana Aşk Günlüğü /PJM
RandomAslında bu aşk değil. Geleceğimi planlamam. Pek güzel açıklama yapamamadım. Ama inanın bana okuyunca süper anlayacaksınız. Bir şans verin sadece. Ben bu kişiyi tanımıyorum. Sadece ona aşkımı haykırıyorum. Daha ona beden biçememişken ona aşık olmam n...