Věnováno: Vanessstark
Kate váhavě přijala hovor. Z telefonu se ozval hluk a mužský nářek.
"Kate, Kate!!! Pomoz mi, prosím! "
Strachy strnula, nevěděla, co má dělat.
Nakonec zvedla mobil k uchu a začala se ptát."Kdo jste? Kde jste? Haló!? "
Teď už se však ozýval pouze rachot a tekoucí voda. Sedla si na postel, aby se trošku uklidnila. Začala přemýšlet, kdo jí to asi mohl volat.
Hlas muže jí připadal povědomý. Jako kdyby ho už kdysi dávno slyšela. Z prva se jí zdálo, že volá její otec, ale tu myšlenku hned vyhnala z hlavy.
"Vždyť je táta už dlouho po smrti, nebo ne? "
V tom ji opět začal zvonit mobil. Byl to Boby. Měla Bobyho ráda, víc než si dokázala přiznat, navíc potřebovala zvednout náladu a na to je Boby expert.
"Ahooj Kate! Slyšel jsem, že máte v plánu jít s Jess někdy do Údolního lesa a ani jste se mi nesvěřili. Co by jste tam beze mě dělali? "
"No víš Boby, řekla jsem to mámě a nebyla moc nadšená, a navíc nemám stan. "
"Tím se netrap Milouši! Děda má v Údolním lese chatu, ale nechodí do ní, furt něco blábolí o zlých bytostech. Podle mě mu už straší ve věži. Mohli bychom jít tam, samozřejmě i s Clarkem, Jess a Holly. Co na to říkáš? "
"To je sice dobrý nápad, ale nevím, co na to bude říkat máma. Však víš, jak se o mě furt bojí. A říkala jsem ti, ať mi neříkáš Milouši! "
" Dobře Milouši. A tvou mámu přemluvím, neboj. Řeknu, že se nemá ničeho bát, že tam budou i ostatní a že je to bezpečná chata, ju? "
" Tak jo. Hodně štěstí s přemlouváním, Boby. Měj se!"
"Ahoj Kate! "
Lehla si do postele a radostí celá zářila.
"Snad mi to máma dovolí. "
Jelikož už byl večer, Kate šla do koupelny se umýt a připravit k spánku. Při čištění zubů ještě chvíli přemýšlela o divném telefonátu a na slova toho muže.
Minutu se dívala do velkého zrcadla. Nahnula se k umyvadlu, aby si opláchla obličej studenou vodou.
Jakmile se Kate narovnala a podívala se opět do zrcadla, vyděsila se k smrti.
ČTEŠ
Wendigo
HorrorV noci mám sny, že můj otec stále žije, ale něco s ním není v pořádku. Žiju v malém hornickém městečku Waklen ve Velké Británii. Můj otec zemřel, když mi bylo 5 let. Stala se mu nehoda. Pracoval jako horník, aby nás s mámou uživil. Teď je mi 17 a...