Já už fakt nevím co mám dělat. Když někde jsme, hned se tam objeví ten chlápek. Nevím jestli nepotřebuje pomoct. Mně se tohle už zdá divný. Nevypadá že by nám chtěl ublížit. Snažím se to nějak domluvit Vendy, abychom za ním šly a na něco se ho zeptaly. Jestli nepotřebuje pomoct s něčím, když se na nás tak pořád dívá.
Došly jsme k němu a pomalu na něj začaly mluvit. Šlo to nějak lehce. On se usmál, ale pořád byla v jeho očích vidět bolest. Když jsme mu všechno řekly, začal pomalu na nás mluvit.
Vylíčil nám, že jako malý sem jezdil také na tábor. Bylo to prý kolem roku 1964. Jednoho večera měli také stezku odvahy. Byl tu i jeden vedoucí se jménem George který nebyl z Česka ale pocházel s Ameriky, který byl vždycky v pohodě.Ale postupem času se z něj stával šílenec. Když se policie (proč tam byla policie se dozvíte za chvíli) byla porozhlédnout do jeho chatrče v lese, ve které přebýval každé léto na táboře, našli policisté drogy, trávu a alkohol. Nikdo o tom nevěděl že by vedoucí dělal takové hnusy. Vraťme se ale zpátky k té stezce odvahy. Jelikož se stezka odvahy odehrávala u jeho chatrče, rozhodl se že bude děsit děti vždy, když projdou kolem jeho "domova". Když měl jít teď malý chlapec, teď už starý pán na stezku odvahy se svým kamarádem, vůbec se nebáli. Vše šlo podle plánu. Když se zastavili u chatrče aby podepsali ty různé papíry s otázkami, všimli si trochu zvláštního zvuku vycházející z chatrče. Nakoukli dovnitř a to co uviděli ve vedlejší místnosti je vyvedlo k tomu, že utíkali pryč jak jen mohli. Našli dvě mrtvá zohavená těla jejich kamarádů kteří byli také na táboru. Policie žádné stopy nenašla a případ odložila. Doteď však nikdo neví kdo je zabil. Starý pán který se tu s námi teď baví se jmenuje Václav. Václav si však myslí že jediný kdo je mohl zabít byl George. Je zvláštní že ho od té doby nikdo neviděl. Jediné co nás napadá je to, že už asi umřel ale že se odstěhoval do jiné země.... Od této doby jsme na Václava změnily obě dvě názor. Celou tu dobu nám chtěl pomoct.
Tak..jsme už v půlce knihy, já doufám že vás to baví číst. :)
ČTEŠ
Stará Usedlost
HororEliška a Vendy poprvé jedou na tábor. Rozhodly se pro "Starou Usedlost" která vyhovuje cenou, místem a i pravidly. Děvčata na tento tábor jedou s radostí a velice se těší. To však neví co vše zde zažijí...