Gidiyor

3 2 0
                                    

     İnsanbirini sevince, o olmadan yaşayamayacağını düşünüyor. Onsuznefes alamayacağını, o olmazsa öleceğini sanıyor. Ama yanlış.Çünkü insan ölmüyor sevdiği gidince, canından can gidiyor,eksiliyor ama ölmüyor. Ne kadar ölmek istese bile.

     Şöyle oluyor:sevdiğiniz, aşık olduğunuz insan sizden ayrılıyor. Ve sizüzülüyorsunuz. Çok üzülüyorsunuz. Sizi artık sevmediğinidüşünüyorsunuz. Ama kalbiniz bunu anlamıyor. Sevdiğiniz kişininsizden ayrılması sadece beyninizde bir sarsılmaya neden oluyor.Sizi artık sevmediği düşüncesi bile sadece beyninizde oluşuyor,kalbinize etki etmiyor. Çünkü kalbiniz ait olduğu kişiye bunuyediremiyor. Bir süre sadece sizden ayrıldığı içinkahroluyorsunuz. Bittiğini kabullenmeye çalışıyorsunuz. Ama buasla işe yaramıyor, kafayı yeme derecesine geliyorsunuz. Ama bütünbunlar olurken hala onun artık sizi sevmediğinikabullenemiyorsunuz. Hatta bunu düşünmüyorsunuz bile. Sadeceayrıldığınıza üzülüyorsunuz.


     Ama onu görünce işlerdeğişiyor. Hemen bir belirti arıyorsunuz. Belki bir bakış, birhareket veya üzüldüğüne dair bir işaret. Ama olmuyor. Siz böyleşeyler beklerken, onun bunu kafaya takmadığını görüyorsunuz.Ve tabii ki yine çok üzülüyorsunuz. Bir süre sonra kalbiniz sizionun da aslında çok üzüldüğüne, ama çok iyi bir insan olduğuiçin dışarıya belli etmediğine inandırmaya çalışıyor.Başarılı da oluyor. Yaptığı her şeye rağmen, onun masumolduğuna, ve hala sizi sevdiğine inanıyorsunuz. Sizin gözünüzeböyle görünüyor işte. Ama aslında öyle değil. Asıl olan şu:o size tutamayacağı sözler verdi, siz ona daha fazla bağlandınız.O sizi hiç bırakmayacağını söyledi, hayaller kurdunuz. O sizisevdiğini söyledi, güvendiniz. O size gitmem dedi, ve gitti. Amasiz o kadar seviyorsunuzdur ki onu, zavallı ve acınası halde olankalbiniz, ait olduğu kişiyle ilgili bu kötü düşünceleribeyninizden silmeye çalışıyor. Bunu başarsa bile ömrü onugörünce sona eriyor. Çünkü onu görünce gerçeklerin tekrarfarkına varıyorsunuz.

    Bu sefer, bir belirtiaramakla beraber onu deli gibi özlediğinizi fark ediyorsunuz. Bukalbinizi daha çok acıtıyor. Çünkü ona artık eskisi gibisarılamıyorsunuz, kokusunu içinize çekemiyorsunuz, onunlakonuşamıyorsunuz bile. Ve bu sefer kalbiniz bunları tekraryaşayabilmek için yanıp tutuşuyor. Böylece, bunları gerikazanmak için size bir umut ışığı yolluyor. Belki birbakışından, belki bir hareketinden umutlanıyorsunuz.Umutlandığınız şeyin ne olduğununun zerre kadar bir önemiolmuyor çünkü öyle bir şey ki umut, insanın gözünü körediyor. Aynı aşk gibi. İşte böylelikle yine hayaller kurmayabaşlıyorsunuz. Onunla yaşadığınız en özel anılar geliyoraklınıza. Her bir noktasını büyük bir özenle aklınızakazıdığınız o anıları tekrar yaşayabilmek için yanıptutuşuyorsunuz. Kalbiniz hızlanıyor. Deli gibi çarpıyor belkiama siz yine de düşünmeye devam ediyorsunuz. Onunla eskisi gibişeyler yaşarken hayal ediyorsunuz kendinizi. Vücudunuz anında canbuluyor. Ama farkında değilsiniz ki o artık sizi sevmiyor ve sizidüşünmüyor bile. Kalbi sizi düşününce hızlanmıyor artık.Sizi görüncegözlerinin içi gülmüyor da. Ama dediğim gibi, umutöyle bir şey ki, kör ediyor insanı. Gerçekleri görmeyip, öyleceumut ediyorsunuz. Onu istiyorsunuz.


   Onu bir daha kigördüğünüzde, onunla tekrar eskisi gibi olabileceğinizisandığınız için birden mutlu oluyorsunuz ve heyecanlanıyorsunuz.İçinizi onunla konuşma dürtüsü kaplıyor. Ama bir şey farkediyorsunuz. O, siz ondan bir saniye bile gözünüzü ayırmadığınızhalde sizi görmüyor bile. İşte o zaman yıkılıyorsunuz. Yine.Bununla kalmayıp mutlu bir şekilde hayatına devam ediyor.Arkadaşlarıyla konuşup kahkaha atıyor, onlarla yemek yiyor,şakalaşıyor. Bir an size şey gibi geliyor; sanki sizlesevgiliykenden daha mutluymuş gibi. Bir anda sinir kaplıyor heryerinizi. Siz ölmek isterken o nasıl eğleniyor diye düşünüpçıldırıyorsunuz. Kalbiniz sıkışıyor. Nefes alamıyorsunuz.Küçük çaplı bir krizden sonra iyi olduğunuza kendiniziinandırmaya çalışıyorsunuz. Geceniz gündüzünüze karıştı,zaman yok oldu, kaç gün geçtiğini bilmiyorsunuz bile ama iyiyimdiyorsunuz. Ama kalbinize yine söz geçiremiyorsunuz. En azındankalbiniz artık sürekli o umutları yollayıp durmuyor. Süreklionun sizi hala sevdiğini söyleyip durmuyor. Sürekli yenidenolacağınızı da söylemiyor. Ama hiçbir zaman sizi sevmediğinetamamen inanmayacak. Her zaman unutmuş gibi yapıp onu gördüğünüzdebir gülüşüne eriyip gidecek. Onu aklınıza getirip siziağlatacak. Siz ise bununla baş edebilmek için o gittidiyeceksiniz. O artık beni sevmiyor diyeceksiniz belki bin defa. Vekalbiniz size eskiden onun ağzından dökülmüş olan iki kelimeyihatırlatacak.

Seniseviyorum.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kalbiniz Sizi BırakmıyorWhere stories live. Discover now