Prisiminimai

16 1 4
                                    

Bella
Šiandien iki manęs atėjo gandai, jog į mokyklą ateina naujas mokinys. Jis atsikraustė iš Kanados. Tikriausiai dar vienas nevėkšla, kaip ir visi kiti šioje pragaro skylėje.
Pamokoje
Klasės valandėlė. Tikriausiai viena iš geresnių pamokų, nes tik čia nereikia nieko rašyti, skaičiuoti ir malti viso kito šūdo. Mūsų auklėtoja yra dar pakankamai jauna, taigi su ja galima derėtis ir prašyti išleisti, nes "skauda" galvą. Bet šiandien būsiu visą pamoką, kad pamatyti naujos šviežienos. Laukiu nesulaukiu.
Beldimas į duris
"Taigi vaikai, kas girdėjo, kas dar ne. Į klasę šiandien pas mus atėjo naujas mokinys-James Grey. Tikiuosi sutarsite gerai, gal prisistatysi pats, James?"prakalbo mokytoja. Nors jos ir nesiklausiau, bet vistiek išgirdau naujoko vardą-James. Kaip nekeista, nesiklausiau kaip prisistato NAUJOKAS, kaitaip ir nežadu jo vadinti. Mokytoja jam liepė susirasti vietos atsisėsti. Jis atsisėdo prie mūsų klasės kalės-Emos. Ji duodasi su kiekvienu iš eilės, tikriausiai šioje mokykloje nėra tokio, kuris nebūtų graibęs jos pasididžiavimų.
Skambutis
"Vaikai, nepamirškite kitai savaitei atsinešti tėvų sutikimų dėl išvykos į Los Angelą". Kelionė į Los Angelą bus puiki. Jos laukiu, nes bus puiki proga išeiti iš namų trijoms dienoms. Bus puikios dienos. Žinoma, sedėsiu su savo geriausia drauge-Skylor. Išeinant iš klasės pamačiau naujoką blaškantis po kolidorių. Gražus taip? Nekenčiu savo pasąmonės. Bet jis gražus ir tu jo nori, ar tiesa? Ne jis baisus, net Emma nesikruštu su juo. Prisikalbėjau. Emma jau ėjo prie jo pasidažiusi ryškiu raudonu lūpdažiu, pasitvarkė liemenėlę, kad pasididžiavimai vos neiškiritę atrodo. Ji pradėjo sukti ratus aplink James. Ką?! Kodėl aš jį taip pavadinau?! Vardais vadinu tik tuos kurie to nusipelnė! Nes jis tau patinka. Nenene jis man nepatinka...Bet jis man labai primena vieną merginą iš Kanados. Na taip aš Kanadoje gimiau, o į New York'ą atsikrausčiau kuomet man buvo 13m. Na tai man naujokas labai primena viena merginą iš Kanados. Jos vardas-Khloe. Ji buvo mergina kuri mane išmokė gyvenimo prasmės-nenusileisti ir žeminti kitus. Bet kartą ji man tiesiai į veidą pasakė, jog nebenori su manimi draugauti ir tuomet dingo nežinia kur.
Grįžau namo ir kritau tiesiai į lovą. Mane ir vėl užklupo tos dienos prisiminimai.

Ir vėl į mokyklą. Na bent gerai tiek, kad mane nuveš mama. Khloe vakar minėjo,kad norės man kažką pasakyti. Aš jai taip pat turiu žinių, tik jos blogos. Su šeima kraustomės į New York. Tikiuosi Khloe nesupyks, kad ją palieku, bet mes kalbėsimės all day and all night.
Įžengus į mokyklą, nuėjau iki savo klasės ir ten pamačiau Khloe. Priėjau prie jos "Kažką norėjai man pasakyti? Aš taip pat noriu tau pasakyti viena blogą žinią, aš..." "Aš nebenoriu su tavimi bemdrauti, prašau...pamiršk mane" Khloe mane nutraukė ir jos žodžiai mane sugraudino, su manimi ji dar vakar kalbėjo, kaip mes draugausime ir ji manęs niekad nepaliks. Aš apsiverkiau ir pabėgau iš mokyklos. Grįžus namo supratau, kad niekam daugiau neleisiu manęs įskaudinti, o pati neleisiu sau nieko pamilti...
Bet naujokas išties buvo labai panašus į Khloe. Akys ir veido bruožai buvo tokie patys...

Jei nesunku palikit nuomonėlę, kad ir trumpą. Tai pirmas mano darbas, taigi nelabai žinau ar gerai čia suvėliau tuos sakinius ar nekaip...Tai tiek

Drama queenWhere stories live. Discover now