11. Fejezet

156 17 4
                                    

Olvasó szemszöge:

Reggel a nap vakító fényére keltem. Yukine még mindig aludt és a láza is lement. De mindenképp meg kell említenem Yato-nak hogy valani nem stimmel Yukine egészségével.

Kimentem a konyhába reggelit készíteni. Speciel pirítóst vajjal és teával. A kenyeret betettem a kenyérpirítóba amikor lépteket hallottam a szobám felől majd a lépcsőn. A konyha ajtajánál egy ásítozó, kócos hajú Yuine jött le akin csak egy nadrág volt. A pirulásom a vöröset ütötte. Hogy lehet valaki ilyen helyes?!
K/N csillapodj!!
A pirulásomat egy puszi törte meg.

-Jóreggelt Cuki! De korán felkeltél. Apropó miért volt vizes törülköző mellettem?
-Szia Yukine! Jobban vagy? Lázas voltál. Ezért reggeli után vissza kell menjünk Kofukuékhoz és elmondani Yatonak. Mert a lázadnak biztos köze van a balesethez. Vagy Norához.
-Nem kell mindenbe belevonni azt a melegítős csavargót.
-Yukine ez lehet komoly, és nem biztos hogy ezzel a lázzal vége is mindennek. - kezdtem kiborulni.
-Jójó. Nyugi (K/N)! Akkor reggeli után visszamegyünk.

Megreggeliztünk és elindultunk Kofukuékhoz. Kézen fogva ballagtunk, de ahogy haladtunk Yukine egyre rosszabbul nézett ki.
-Yukine baj van? Jól érzed magad?
-Minden oké. Csak kicsit szédülök de semmi komoly.
Ahogy ez a mondat elhagyta a száját hirtelen összecsuklott.
-YUKINE!-a kezeim közé zuhant.
Elájult. Átkaroltan és folytattam utunkat a házhoz. Öt perc múlva odaértem és Kofuku futott oda hozzám.
-Mi történt? - nézett rám aggódó lila íriszeivel.
-Este belázasodott reggel meg útközben megszédült és összeesett.  Ennek köze lehet az ayakasikhoz vagy Norához.
-Jól gondolod. Gyere vigyük be.

Lefektettük az ágyba és vártuk hogy felébredjen.
Hallottuk hogy Yatoék is megjöttek.
-Kimegyek és elmondom nekik mi történt te maradj itt addig vele.-mondta Kofuku.
-uhm. - helyeselve bólogattam és Kofuku kiment.

Kofuku szemszöge:

-Yatty! Nora tett valamit Yukinével.
-Várj Kofuku lassabban! Mi történt vele?
-Yukine belázasodott és elájult. Ez Nora műve.
-Most hogy van?
-Eszméletlen! (K/N) most hozta ide.
Yato bement Yukinéékhez.
-Ó Daikoku remélem felépül Yukine.
Ő csak lesütötte a szemeit és rágyújtott.

Olvasó szemszöge:

Még mindig eszméletlen.  Ó Yukine csak gyógyulj meg. De Norát megbosszulom amiért ezt tette veled! Amikor ezt kimondtam az ajtó kinyílt. Yato jött be.
-Hogy van?
-Eszméletlen! Most rögtön megyek és beszélek vele! -Indultam volna de Yato megfogta a csuklóm.
-Nem (K/N)! Az a nő bármire képes. Te nem mehetsz oda, neked Yukine mellett a helyed!
A fejem a földet kémlelte és nem bírtam tovább... sírtam... eleredtek a könnyeim.
-I-igazad van Yato. De annyira rossz a tehetetlenség. Nem tudom mit csinált vele Nora és azt sem hogy túléli-e ezt az egészet!
-Hé (K/N) ilyet ne mondj! Túl fogja élni! Erős kölyök! Nem hagyna téged egyedül!
-Köszönöm Yato. Kérlek mentsd meg Yukinét!-szipogtam. Yato megborzolta a hajam majd egy lágy mosolyt eresztett felém. Nyugi (K/N) mindent megteszek hogy Yukine rendbe jöjjön.....

Sziasztok! Remélem tetszett ez a kis rövidke rész. Nemsoká jön a kövi. Puszi! 😘

 Yukine x Reader HUN |Befejezett|Where stories live. Discover now