Harry'nin Anlatımı
"Böyle olacağını biliyordum." dedi adını Nora olarak hatırladığım kız. O gece boyunca dans etti ama hiç içmedi.
"Aynen, kesindi. Hepsi Madison'ın işi." Julian dediklerinden sonra masaya göz attı ve gözleri önce benimkilerle buluştu. O bir zamanların Liam'ı, kurallara uyuyor yani.
"Herkese eve nasıl götüreceğiz? Bence Darcy'i uyandıralım." Nora bunu derken kararsızdı. "Madison onda kalsa sorun olmaz. Stanley'de aynı şekilde. Andrew yine en iyi olandı. O ve Darcy uyanırsa tamamdır." Uzun saçlı kız yanaklarını şişrip arkasına yaslandı.
"Bende size yardım edebilirim, eğer ev adreslerini verirseniz."
"Bu fena bir fikir değil ama sen yoruluyorsun, evine gidip uyumalısın." Sevecen olmasını umuduğum bir gülümseme gönderdim.
"Hayır, gerçekten bunu yapmak isterim. Benim için sorun değil."
"Peki, o zaman Darcy'i ve Madison'ı sana verebiliriz. Sonra kızları ben, erkekleri sen alırsın Ju."
"Anlaştık o zaman."
**
Madison'ı uyandırmak kolay oldu, şu an tekrar uyuyor olsa da. Darcy ise, bir ara uyanmasına rağmen diğerlerine uyanmadı dedim. Onu kucağıma aldım ve bunun nasıl olduğunu merak ediyordum. Gerçekten güzel ve onu bana ait hissettiriyor. Öyle olmasa bile.
Arkadaş grubundaki herkesle yakın ama sanırım onu kıskanacağım bir tek Stanley var. Onunla çok ama çok yakınlar.
Bugün beni onun davet etmediğini zaten anlamıştım. O içinden gelerek davet eden olsun isterdim ama bu çokta mümkün deği, en azından şu an. Amacım mümkün olması ve bu yüzden herkesle aramı iyi tutmaya çalıştım. Sanırım beni sevdiler. Bu iyi olur çünkü ortada benden bir sohbet geçer. Gözlemlediğim kadarıyla özellikle Caitlin ve Madison da onu erkekler konusunda ikna eder ve ortadaki erkek ben olursam? Hayır, bu saldırı planları değil, bu kaleleri içten fethetmeye çalışmak. Umarım başarırım çünkü Darcy'de tüm kızlarda olandan farklı bir şey var. İçmek ister ama dikkatli olmasını da biliyor, değişik dans hareketleri denemek ister ama kendini yaralayacaksa bunu başka ortamlara saklayabiliyor, işten oda kaçmak istemesine rağmen neden orada olduğunu hatırlayıp işine dönüyor... Bu sorumluluk ve olgunluk artık hangi kızda var ki? Artık bir yere gittiğimizde etrafımda tam anlamıyla yarım akıllılar dolaşsın veya sadece vücuduna güvenip ortada dolanan kızlar olsun istemiyorum. Beni bundan uzaklaştırabilecek birine ihtiyacım var ve bu kişinin Darcy olması tek isteğim.
Evinin önüne park ettiğimde çantasını açtım -bunun için iznim var, Julian'dan- ve anahtarını buldum. Önce evin kapısını açtıktan sonra ilk olarak Madison'ı içeri taşıdım ve salondaki koltuğa yatırdım.
Tekrar dışarı çıktığımda tek istediğim onu taşırken uyanmamasıydı. Böylece bir süre uykusundaki halini izleyebilirim.
Kapıya yaslandığını görünce sürücü koltuğuna oturdum ve duruşunu öbür tarafa yaslanacağı şekilde değiştirdim. Tekrar arabanın önünden dolanıp onun kapısını açtım yüzüne baktım. O kadar masum ki.
Yüzümde oluşan gülümsemeyi silme çabalarına girmeden bir kolumu sırtına, diğerini dizlerinin altına yerleştirdim ve kucağıma aldım. Ayağımla kapıyı kapatıp eve doğru yol aldım. Hala flaşlar patlamadığı için bir tarafım sevinirken diğer tarafım da kameralar bile olsa onu öpmemi söylüyor. Bunu istesem de Bay Carter'ın kızına yapacağım her hata grup için çok kötü olur, üstelik her ekibimiz onlara bağlıyken. Bizim için gerçekten kötü bir çöküş olur ve ben sarhoş kafamı değil de mantığımı dinleyip grubu düşünerek hareket etmeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Darling
Fanfic'Hayır, bu aldanmak değil. Bu tüm kalbini ona vermek, ona aşık olmak.' 'Dear' serisinin Dear Daddy kitabının ilk kitap niteliğindeki devam kitabı.