Part 10

300 24 0
                                    

[λοίπον έβαλε η θεωδώρα παρτ 9 γιατί είχαμε ένα πρόβλημα με το ίντερνετ...όποτε θα βάλω εγώ και αργότερα η Αναλίδα....ελπιζω να το απόλαμβανετε και καντε like στη σελλιδα μας στο facebook Same But Different Fanfiction follow το twitter μας @same_but_differ και το instagram μας same_but_different_fanfiction <3 love you...παμε ολες να φτασουμε στους 20 φολοουερς και στα δυο και κερδιζετε 2 παρτ<333)

Μόλις φτάσαμε κάτεβηκαμε άπο το αυτοκίνητο και ο Χαρρυ μου έριξε μια απειλιτική μάτια... Δεν μπορώ να το πίστεψω τι ξεστόμισε το βρόμοστομά του...

-Τι είναι σήμερα και ντύθηκες έτσι??? Τα καρναβάλια??? Να σου θυμίσω το Halloween είναι στις 30/10 αργεί έναν μήνα....

-Είσαι πολύ μάλακας μπόρεσα και ξεστόμισα...Ντύνομαι οπώς πάντα με κοροίδευεις ντύνομαι οπώς θέλεις και σου αρέσει και γέλας πάλι...είσαι τεράστιος κόπανος....

-σορρυ είπε τέλειως ψεύτικα και είρωνικα...δεν θα επάναλυφτεί κύρια πούτανιτσα και έσκασε στα γέλια μαζί με τον Λουι που στεκόταν δίπλα του...

Δεν με έχουν αποκαλέσει πότε ξάνα έτσι με έβγαλε για ακόμα μια φορά από τα ρούχα μου...Ήθελα να τον πνίξω...Άλλα έγω φταίω...ήρθα στο παρτι που δεν ξερώ και εγώ τι αλλό μπορεί να γίνει.Ο χρόνος γύρω σου είχε παγώσει και απο το υπερπέραν ακουγόταν το γέλιο του Χαρρυ...Είναι τεραστιο ζώο... δεν θα το αφήσω έτσι αυτό....θα δει ο χαρρυ ποία είμαι πραγματικά...βάσικα όταν θυμώνω...

-γέλα εσύ με εμένα σούργελο....δεν ήξερα οτι πας για τον ρόλο στην ταινια η πριγκίπησσα και το τέρας....

-χαχαχαχαχαχ νομίζεις εγώ ότι θα παίξω τον ρόλο του τέρατος???

-Όχι...φύσικα και όχι....

-είσαι ακύρη....Δεν μπορείς να πεις τίποτα και να με τάπωσεις..

-ενωούσα της πριγκίπησσας...

-ύπονοεις ότι μοίαζω με πριγκιπησσα???

-οχι..οχι...άπλα φέρεσε σαν πριγκίπησσα...που κάθετε σε έναν τάφο και κλαίει....

όλοι τριγύρο μου πάγωσαν...με κοίταζαν σαν να έχω πεί την μέγαλυτερη και χειρότερη προσβολή...Βάσικα τώρα που το σκέφτομαι...δεν έπρεπε να το πω αύτο...για να ήταν εκεί λόγικα κάποιος σύγγενης του θα ήταν ή κάποιος γνωστος....Και...θέε μου(zayn μου) τώρα καταλαβαίνω ότι έκανα βλακεία...μπορώ να μπώ και εγώ στην θέση του..έχω χάσει τον πάτερα μου...δεν ξέρω ποιος μπόρει να ήταν εκεί μέσα...

-Θα μου το πληρώσεις αύτο σκύλα είπε και σήκωθηκε να φύγει...

ήθελα κιολας να φύγω απο το πάρτυ χώρις να έχω μπει καν μέσα στο τέραστιο σπίτι που γίνοταν το πάρτυ...Ήταν πόλυ άσχημο αύτο που του είπα και τώρα εχώ προκάλεσει πολύ άσχημα τον Χαρρυ..ένας θέος ξέρει τι μπορεί να κάνει

ελπιζω να σας αρεσε..απλα κατανοηστε με γραφω αρχαια και κειμενα και δεν εχω ιδεα τι λεει το βιβλιο<3

same but different (based on after fanfiction)Where stories live. Discover now