Sessiz bir denizde av peşinde olan korsanlar birden deniz üzerinde yüzen bir gemi görüyorlar fakat kaptan dürbün ile birşey göremiyor.Bunu gören tayfalar bugün o gemiden hazine almak istediklerini söylüyorlar. Ve tayfalar karşı gemiye geçiyor.Kaptan Scar birden geminin dümenine çıkıyor ve haydi yağmalayın işe yaramaz maymunlarr !! Ve sessiz gemideki esrarı bulan Kaptan Scar ordaki lanetli kızı çıkarıyor ve bir anda ona çarpılıyor. Kaptan Scar lanetli kızı yanında götürüyor ve kız ona bu gemide kalmasını söylüyor. Bunu duyan kaptan hemen gemiyi değiştiriyor ve Sessiz gemide yola çıkıyor. Lanetli kız bu gemideki heryeri bildiği için çabucak askerleri uyandırıyor ve durumdan haberdar ediyor.
Askerler bir anda yüzlerini açıyorlar çünkü Sessiz Gemiye girmeye cesaret eden adamlar buluyorlar.Kanasusamış bu askerler toprağın içine gömülüyor ve bir sarsıntı yaratıyor bunu hisseden Kaptan Scar hemen lanetli kızın yanına gidiyor ve ne oldu böyle birşeyin varmı diyor. Kız kaptana birden sarılıyor ve yukarı çıkıyorlar gittikleri yer ise yeni avlar için Kuzey sularına diyor Kaptan Scar.Lanetli kız bu habere seviniyor çünkü kuzey suları Sessiz Geminin Mucize yaptığı yer ve kuzey sularında birden fırtına düşüyor ve herkez soğuktan doncak şekilde oluyor.Birden yerlerden fışkıran buzlar gemiyi yok etmeye çalışıyor fakat Sessiz Gemi buna izin vermiyor.
Sessiz Gemi kuzey sularına giriyor ve birden kuzey suları sallanıyor bümbüyük bir buz ordusu yaratıyor gemide sadece lanetli kız ve askerler sağ kalabiliyor ve Sessiz Gemi bir anda kutupları hele geçiriyor ve oraya gelenleri öldürüyor doğruyor parçalıyor.