Kıskançlık

2.2K 36 22
                                    

Yoongi:
Gözlerimi açtığımda geri kapamak istedim ama duyduğum ses buna engel oldu
-Yoongi hadi kalk artık kahvaltı hazır.
Bu Jimindi. Jiminle lise de tanışmıştık ve ev arkadaşıydık iyi anlaşıyorduk. Ama Jiminin bilmediği birşey vardı ki ben ondan hoşlanıyordum. Ben bunları düşünürken Jimin tekrardan seslendi daha fazla bekletmeden kalktım ve güzelce kahvaltı yaptık. Okula vardığımızda direk sıraya geçip kafamı kollarıma yasladım dersin başlamasına az kalmıştı. Zil çaldığında nihayet uyandım. Keşke uyanmasaydım gördüğüm şeyle moralin bozuldu. Jimin diğer erkeklerle fazla samimiydi belki de bana öyle geliyordu. Onu fazlasıyla kıskanıyordum herkesin sahip olmak isteyeceği biriydi ama sadece benim olmalıydı.
...................
Okul çıkışında yine her zamanı gibi birlikte eve gidiyorduk birden yanımıza koşarak tahmin geldi ve elini Jiminin omzuna attı. Kıskandığımı belli etmemek istiyordum ama onları öyle gülüşürken görmeyi daha fazla istemediğimden adımlarımı hızlandırdım ve eve jiminden önce gittim.
  Jimin:
Yoongiyle herşey normaldi. Çıkışta yine her zaman ki gibi birlikte gidiyorduk sonra taemin geldi. Ben onunla lafa dalmışım yoongiyi farketmemişim. Yanıma baktığımda yoktu. Taemşnle vedalaştıktan sonra hemen eve gittim. Gittiğimde yoongi kanepeye uzanmış dinleniyordu. Kendime kahve yapacaktın ona da sordum istemiyorum dedi. Bir gariplik vardı.
Yoongi:
Jimine her ne kadar belli etmemeye çalışsamda pek mümkün olmuyordu çünkü onu çok seviyordum. Onu herkesten gizlemek herkesten korumak ve hep yanında tutmak istiyordum. Ona çok geçmeden açılmayı düşünüyorum çünkü onu başkalarıyla gördükçe deliriyorum.
.........................
Akşam oldu cesaretimi toplayıp jimine açılacağım. Jimin evde eksiklikler olduğu in markete gitti ben de bunu fırsat bilip ona güzel bir akşam yemeği hazırladım ve onu bekliyorum. Biraz durduktan sonra çişim geldi ve tuvalette gittim(dldmckdk)kapının açılma sesini duydum. Çok heyecanlıydım. Ama duyduklarımla beraber başıma kaynar sular döküldü...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YOONMİN+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin