Το αγόρι βγήκε έξω στον κήπο και έκατσε σε ένα παγκάκι.
Σήκωσε το βλέμμα του προς τα πάνω και κοίταξε τον ουρανό. Όπως το περίμενε.
Σκοτεινός έτοιμος για να βρέξει.
Έκλεισε λίγο τα μάτια του απολαμβάνοντας την ησυχία.
Το κρύο αεράκι χτυπούσε απαλά το πρόσωπο του κάτι που τον έφερνε ρίγος αλλά και τον ηρεμουσε
Ξαφνικά ένιωσε μια παρουσία δίπλα του.
Γύρισε να κοιτάξει και είδε δίπλα του ένα αγόρι.
Φορούσε μια μαύρη ζακέτα και είχε την κουκούλα του στο κεφάλι. Έτσι δεν μπορούσε να δει το αγόρι για να καταλάβει ποιος είναι δίπλα του.
" Yoongi "
Είπε το άτομο δίπλα του.
Το αγόρι ξαφνιάστηκε
" Ποιος είσαι "
Τον ρώτησε και γύρισε προς το μέρος του
" είμαι ένας παλιός φίλος σου. Αλλά λογικά δεν θα με θυμάσαι. Θέλω να σου πω κάτι "
Το αγόρι ακόμα δεν μπορούσε να καταλάβει
" Σε ακούω "
" από εδώ και πέρα θα βλέπεις κάποια πράγματα. Μέσα από αυτά πρέπει να καταλάβεις κάτι "
Ακόμα δεν καταλάβαινε τι του έλεγε.
" Τι εννοείς;. Τι να καταλάβω;"
" Αυτό δεν μπορώ να σου το πω. Θα το καταλάβεις μόνος σου. Απλά πρέπει να προσπαθείς για να το βρεις. Πρέπει να θυμηθείς κάποια πράγματα. Κάποια γεγονότα. Και κάτι ακόμα. Πρέπει να προσπαθήσεις, να ψάξεις για να μπορέσεις να δεις την αλήθεια "
Το αγόρι δίπλα του τον κοίταξε ξαφνιασμένος
" Τουλάχιστον δώσε μου ένα στοιχείο για το ποιος είσαι "
Το άτομο δίπλα του σηκώθηκε και πήγε να φύγει.
Το νεαρό αγόρι σηκώθηκε και πήγε να του πιάσει το χέρι αλλά εκείνος τραβήχτηκε.
" Σε παρακαλώ "
Ψιθύρισε ο Yoongi
" Δεν μπορείς να γελάσεις. Δεν μπορείς να καταλάβεις την χαρά. Σπάνια είσαι χαρούμενος. Μόνο όταν κάτι είναι πολύ σημαντικό για εσένα "
Είπε και το νεαρό αγόρι προσπαθούσε να καταλάβει πως το ήξερες αυτός. Μόνο σε έναν το είχε πει αυτό.
Ένα κουδουνακι ήχησε στα αυτιά του που αυτό σήμαινε πως έπρεπε να γυρίσει στο δωμάτιο του.
Μόλις ξανά γύρισε να δει το άτομο που ήταν μπροστά του, δεν τον βρήκε.
Είχε φύγει
Το αγόρι ξεκίνησε να πηγαίνει προς το δωμάτιο του.
Όταν μπήκε μέσα ξάπλωσε και καθώς πήγε να βάλει το χέρι του κάτω από το μαξιλάρι έπιασε ένα χαρτάκι.
Το πήρε στα χέρια του και το άνοιξε. Αυτό που διάβασε τον παραξένεψε.
' Σήμερα έμαθες δύο πράγματα.
Πρέπει να τα ξανά σκεφτείς πολύ καλά για να καταλάβεις '________________
Γεια σας
Επόμενο κεφάλαιο.
Ελπίζω να σας άρεσε, αφήστε σχόλιο αν έχετε καμία απορία.
Ψηφίστε για να συνεχιστεί η ιστορία και να μάθετε το τέλος.
Ευχαριστώ ♡