2 - kapitola - závody

9 2 0
                                    

Crrr Crrr. Budík.

Já: " Nenávidím ten budík" řekla jsem a odtípla jsem ho o deset minut.

Crrr Crrr. Tentokrát jsem vstala a uvědomila, že dnes jedu na svoje první závody.

Oblékla jsem na sebe černé džíny, fialové krátké tričko a zabalila si všechny věci na závody, seběhla do kuchyně kde už na mě čekala mamka se snídani. Usedla jsem ke stolu a dala přede mě lívance na ,kterých byl med a spousty ovoce. Když jsem dojedla, odnesla jsem talíř do myčky a dala mamce pusu na tvář.

Maminka: " Za chvíli pojedeme." zavolala mamka na mě ještě než jsem odešla.

Já: " Jojo." Odpověděla jsem, aby mamka věděla, že jsem jí slyšela.

Když jsme přijeli na místo, rychle jsem vylezla z auta, otevřela přepravník a vyndala z něj Pretty, uvázala ji a začala znovu čistit. Pretty stála jako přikovaná a koukala jen okolo. Vzala jsem její bílou podsedlovku, skokové sedlo a nasedlala si ji. Potom jsem vzala její černou uzdečku a nauzdila ji. Hned jsem se převlékla i já a vzala jsem si bílé rajtky a krásně svítivou košili (vše jsem měla půjčené od svojí sestřenice).

Přišla za mnou mamka a povídá " Až tam vjedeš zapomeň na to, že se na tebe někdo kouká a jeď jako by jsi trénovala na jízdárně u nás doma." Já jí na to řekla " Děkuji." A objala ji.

Už nás volají.
Vjeli jsme na velikánskou jízdárnu a okolo byli tribuny a všechen dav na mě koukal. V tom davu jsem našla mamku a ta se na mě pousmála a kývla.

Jemně jsem Pretty pobídla a ona už věděla. Prvních pět překážek jsme přeskákali jako by nic. A pak se před námi objevil oxer trochu jsem znejistěla, ale Pretty na to ohledy nebrala a dál pokračovala v krasojízdě. Oxer jsme přeskočili a mě se ulevilo. Poslední překážka a jsme v cíli. A tak jsem Pretty pošeptala do ouška "Pojď ro dáš." Pret přidala a ano povedlo se přeskočili jsme i poslední překážku bez jediného zaváhání a škrtnutí.

Slezla jsem z Pret a pohladila ji po její lesklé srsti. Zavedla ji k přepravníku a taky ji odsedlala a oduzdila. Dala jsem ji na pastvu. A čekala až vyhlásí moji kategirii.

Asi po dvaceti minutách se dostavila chvíle vyhlásit vítěze. Na třetím místě byla nějaká Anežka Poudská s Ričim
Druhé místo obdržel Richard Linský s Blackem a najednou...
Redaktor: "První místo vyhrává Ema Kubíková s Pretty."

Mamka za mnou přiběhla od výběhu kde byla za Pretty. A objala mě a začala brečet štěstím já jen nechápavě koukala a pořád nevěřila.

Došla jsem na jízdárnu kde už byl připravený stupínek vítězů. A já stála úplně nahoře.

Vzala jsem Prett a odvedla ji do přepravníku a jeli jsme s mamkou domů a já celou cestu koukala na ru medaili.

A tak tu je další kapitola. Doufám, že se Vám líbila a pokud ano zanechte ⭐ a po případě i 💬. Obojí moc potěší.💕💕

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 18, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The story of a horse and herKde žijí příběhy. Začni objevovat