5. Bölüm

148 6 0
                                    

Selin
Şimdi müstakbel eniştem Bambam'ı arama zamanı. Yaşasın çöpçatanlık! Ben Bambam ve Beren çiftinin Harika bir fikir olduğunu düşünüyorum. Çünkü ikiside esmer tenli ve çok yakışıyorlar. İkisinide çok seviyorum. En sevdiğim çift bu. Daha ne diye gelin güvey oluyorum ki. Neyse Kris aşkımın fangirl'ü olmaktan mutluyum. Kris Wu ile evlenmek isterim. Onu çok seviyorum. Hayranıyım ona dil uzatanı yakarım. Ya da ölmekten beter ederim. Yeter ama yah! Antilerden bıktım. Ne diye anti oluyorsunuz  anlamıyorum. Neyse görevimiz çöpçatanlık. Bambam' arıyorum şimdi...
- Alo Bambam knk ......... bu restorana gelir misin? Sohbet ederiz.
- Tamam knk hemen geliyorum.
- Tamam knk görüşürüz.
Sonra telefonu kapattı. Herşey planladığım gibi gidiyor. Yaşasın çöpçatanlık. Yaşasın BerBam çifti. Başlasın o zaman.

Bambam
Şimdi Jackson hyung'a Selin'in beni çağırdığını anlattığımda Jackson hyung beni öldürmek istermişçesine baktı.
- Bambam karşim o zaman bende geliyorum.
- Gel hyung gel.
Sonra kafeye gittim masada Beren vardı. Kalbimde kelebekler uçuşmaya ve kalbim hızlı atmaya başladı. Onun kadar harika bir kız daha görmedim. Hoşlanıyorum ondan. Selin yoktu. Hani Selin? Selin'i diğer masada gördüm. Jackson hyung Selin'in masasına bende Beren'in masasına gittim.
Beren beni görünce çok şaşırdı. Sonra etrafına bakındı. Selin'i görünce sen görürsün bakışlarını attı. Jackson hyung ise Selin'e çapkın çapkın sırıtıyordu.
Selin
Benim masama yaklaşan bir adet Jackson. Rüya olmalı. Saçmalama kızım kendine gel. Rüya görmediğin ortada. Sonra Jackson bana o güzel gülüşünden atıp masama oturdu.
- Naber Selin.
- İyiyim Jackson sen nasılsın?
- Benden de iyidir.
- Beren ve Bambam'ı görüyorsun değil mi?
- Evet.
- Anlasana ikiside birbirine sırılsıklam aşık. O yüzden Bambam'ı kafeye çağırdım.
- Hımm. Anladım.
- Sen geldiğin için çok çekingen davranıyorlar. Bence kalkıp gidelim.
- Olmaz Selin.
- Neden?!?!
- İşte. (Soğuk bir şekilde)
- Ben gidiyorum o zaman görüşürüz.
- Selin dur bekle.
- Ne var Jackson?!?
- Şey beraber sohbet ederiz diye düşünmüştüm. (Utangaç bir şekilde)
- Tamam. (Utangaç şekilde)
İkimizde birbirimizin yüzüne bakamıyorduk. Aşırı derecede yüzüm kızarmıştı. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Her erkeklerle sohbet edişimde oluyordu bu durum. Gerçektende bu durumdan nefret ediyorum. Yüzümün kızarmasından hiç başlamayalım. Cidden çok utanmıştım.
Jackson ise bir şekilde sohbetti başlattı. Beni gerçekten çok güldüren espriler yapıyordu. Çok tatlıydı komik haliyle. Onu sevmiştim. Kankam olarak. Çünkü gerçekten çok iyi bir insandı. Bambam ile Beren'e bakıyordum da ikisi baya baya birbirlerine sarılıyorlardı. Tanışmamızın arasından 4 ay geçmişti zaten. O kadar da olacak elbette.

Beren
Selin'e gerçekten çok teşekkür ederim. Bambam ile aramızı yaptı. Bambam bana çıkma teklifi etti. Bende kabul ettim. Sonra dudaklarıma küçük bir buse kondurdu. Yüzüm haliyle kızardı. Bambam'a karşı zaten onunla tanıştıktan sonra bir anda olmaya başladı. İlk başta Taehyung'tan hoşlanıyordum. Sanki kalbimden sökemeyecekmişim gibi ona aşıktım. Sonra Bambam'ı tanıdıkça ona aşık oldum. Şimdi çok mutluyum. Sevgilim ve ben doyasıya dolaşabiliriz artık. Kıskananlar çatlasın kız. Neyse işte. Sonra beni evime kadar bıraktı. Sonra da olanları kızlara anlattım. Selin'e de teşekkür edip sarıldım. Aramızı o yapmıştı çünkü. Sonra kızlarla beraber odalarımıza dağılıp uyuduk.
Son
Üzgünüm bölüm biraz geç geldi sizi seviyorum.

Bay Ukala~ Jackson Wang Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin