Chapter-5

466 29 1
                                    

'ငါ​ေရဆာလိုက္​တာ..."Clတ​ေယာက္​သက္​ျပင္​းခ်ပိး...dara bomတို႔နဲ႔အတူ...ပန္​းျခံထဲထြက္​လာခဲ့တယ္​...အတန္​းခ်န္​လဲပိးပိဆို​ေတာ့​ေလ...

Bomက...ရယ္​ပိး..သူ​ေသာက္​​ေနတဲ့ပုလင္​းကိုလွမ္​း​ေပးလိုက္​တယ္​...

Cl bomကိုၾကည္​့ပိး.."ငါ့တို႔bom​ေတာင္​မွနည္​းနည္​းမာလာပိပဲ....အာ့ထဲမာအရက္​က​ေရထက္​ပိုတယ္​မလား..."

" oh ...hehe..sorry."bom. ​​ေျပာလိုက္​တယ္​...
"BOM...နင္​့aegyoသံုးပိး..ဟို​ေကာင္​​ေလး​ေတြနဲ႔တူတူ​ေသာက္​ရ​ေအာင္​သြား​ေျပာပါလား..."daraဟာသ​ေျပာပိး...ခံုတန္​း​ေပၚမာအုပ္​စုဖြဲထိုင္​​ေနတဲ့​ေကာင္​​ေလး​ေတြကိုျပလိုက္​တယ္​...

"ခန​ေလ..အာ့က​ေလး​ေတြကိုၾကည္​့စမ္​း.​ေက်ာင္​းuniformနဲ႔..."bom​ေကာင္​​ေလး​ေတြကိုျည္​့ပိး​ေျပာလ္ိုက္​တယ္​..

"What??"dara​ေကာင္​​ေလး​ေတြထိုင္​​ေနတဲ့ဘက္​ကို​ေနာက္​တခါျပန္​လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​တယ္​..."arshii...ခု​ေခတ္​​က​ေလး​ေတြနဲ႔​ေတာ့​ေလ...."daraတ​ေယာက္​အက်ႌလက္​ကိုအ​ေပၚဆြဲတင္​လိုက္​ပိးအာ့က​ေလး​ေတြကို​ေျပာဖို႔လုပ္​ရံု႐ွိ​ေသး...

Bomတ​ေယာက္​အာ့က​ေလး​ေတြနား​ေတာင္​​ေရာက္​​ေနပိ...သူမက​ေလး​ေတြနားကို..​ေမႊဖို႔သြား​ေနတာ​ေလ[bomမနဲနဲမူး​ေနတယ္​​ေလ..]ပိး​ေတာ့က​ေလး​ေတြ​ေ႐ွ႕မာဆရာႀကိးစတိုင္​သြားရပ္​လိုက္​တယ္​...

​ေကာင္​​ေလးတ​ေယာက္​ကbomကိုသတိထားမိပိး...အရက္​ကိုျမန္​ျမန္​​ေမာ့ပိးျပန္​ဖြက္​လိုက္​တယ္​...

"မင္​းတို႔ကိုယ္​..မင္​းတို႔ဘာလုပ္​​ေနတယ္​လို႔ထင္​လဲ.."bomတည္​တည္​ၿငိမ္​ၿငိမ္​​ေလး​ေမးလိုက္​တယ္​...

​ေကာင္​​ေလး​ေတြတ​ေယာက္​ကိုတ​ေယာက္​ၾကည္​့ပိး..."ဘာမွမလုပ္​ဘူး...ကိုယ္​့လမ္​းကိုယ္​သြား..."

"Haa...​ေတာင္​ကိုရိးယားျပည္​သူတ​ေယာက္​အ​ေနနဲ႔....ဥပ​ေဒကိုခ်ိး​ေဖာက္​တဲ့သူ​ကို​ေတြ့လို့ဆံုးမစရာ႐ွိရင္​..ဆံုးမရမာ​ေပါ့..."bom.ဆို​ေတာ့..
​ေကာင္​​ေလး​ေတြbomကို​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​တယ္​... blink..blink..

"အာ့​ေၾကာင္​့မို႔.."bomတ​ေယာက္​စကားခနရပ္​ပိး..."တာ၀န္​သိျပည္​သူတ​ေယာက္​အ​ေနနဲ႔...နင္​တို႔အရက္​ပုလင္​း​ေတြကိုသိမ္​းတယ္​..."
"ဘာ.."​ေကာင္​​ေလး​ေတြက သူတို႔အရက္​ပုလင္​းကို​ေနာက္​မာဖြက္​လိုက္​ပိး..."​ေ၀း​ေ၀းသြားစမ္​းပါ...အ႐ူးမရဲ႕.."

ဟန္​​ေဆာင္​အမုန္​း(Daragon Myanmar)Where stories live. Discover now