Második

18 4 0
                                    

Engedelmeskedtem anyának mert hát mit tegyek. Bementem a szobámba  és a bőröndömhöz sétáltok. Kiveszek belőle egy fekete inget aminek a gallérja fehér és egy fekete szoknyát ami a térdemig ér. Miután felvettem a ruhákat kimentem anyához aki már készen volt és apa is ott volt öltönyben. Ha valaki ránéz a családunkra csak a tökéletességet látja pedig nem vagyunk azok.

-Elisabeth kérlek legalább sminket rakj a fejedre úgy elviselhető vagy.-nos igen az én csupaszív apám megszólalt.

-George hagyd már úgy jön ahogy akar már 16 éves.-köszönöm drága édesanyám aki mindig megvéd. A hajamat felkontyoltam késznek nyilvánítottam magam.-Lisa gyere vedd a cipőd itt a taxi.-monda anya kedvesen soha nem értettem hogy lehet ennyire kedves. Felvettem a Van-semet és kiléptem a szobából. Apa bezárta az ajtót majd mehettünk a lifthez. Leértünk majd beültünk a taxiba apáék hátra én előre. Az út nagyjából fél óra lehetett. Én addig a telefonomon játszottam illetve rendelgettem dolgokat Wish-ről. Amikor odaértünk felkaptam a fejem. Egy nagy családi ház ami nagyon nagyon nagy... És fehér előtte virágok sok virág.... Tökéletes .... Bájos.... Apáék mentek elöl kézen fogva én meg utánnuk battyogtam. Egy szőke hajú nő nyitott ajtót a haja fel volt kontyolva és vörös ruhát viselt vörös rúzzsal.

-Üdvözlöm önöket a nevem Emma Lachowski kérem jöjjenek beljebb.-itt mindenki tökéletes a jó életbe is? A férje bent állt és éppen dolgozott valamin.

-Üdvözlöm Uram, asszonyom-mondta és kezet csókolt anyának.-Te bizonyára Elizabeth vagy hogy lehet téged szólítani?-már mondani akartam hogy Elle mivel hogy számomra ez a legelviselhetőbb de sajnos apámék beelőztek.

-Lisa vagy Elisa az Elisabeth-et ki nem állhatja -mondta apa mert hát ő olyan jól ismer. Szarkazmus volt.

-Rendben akkor máris szólok a fiamnak és neki is állhatunk az ételnek. Sam kérlek gyere le-üvöltötte teli torokból bájos nem? És hát mit ad isten ha már én ilyen nyomorék vagyok? Pont azt a srácot akinek segítettem a könyvesboltban ma. Ő nem öltözött ki annyira rajta csak fekete farmer volt és egy kockás ing alatta egy fehér pólóval. Csak most tudtam rendesen megnézni a srácot. Vagyis Sam-et. A haja rendesen be volt állítva és barna volt viszont a szemei feketék. Nagyon magas volt van vagy két méter az biztos.

-Üdvözlöm önöket a nevem Samuel Lachowski de mindig csak Sam-nek hívnak.-mondta majd mindenkivel kezet rázot beleértve engem is. Bár hozzám le kellet hajolnia kicsit nagyon. Az ebéd finom volt, bár Emmának feltűnt hogy igen keveset eszem.

-Nos igen Lisának étkezési zavara van. Vagyis nyugodtan kijelenthetem hogy khm.. Anorexiás. De ez nem most kezdődöt nála-kezdett el anya cseverészni rólam és a probémáiról persze én nem éreztem jól magamat mert nekem ezek akkor is vadidegen emberek... Szerencsémre anya és Emma kapcsoltak hogy ezt nem így kéne.-Lisa mi lenne ha felmennétek Sammel és ismerkednétek egy kicsit.-Én Samre néztem aki csak némán bólintott majd felállt az asztaltól én pedig követtem. 

A konyhából még mindig hallani lehetett azt hogy rólam beszélnek meg a modell ügynökségekről. Kibeszélnek a hátam mögött csodás? 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A girl who is differentWhere stories live. Discover now