-TURŞU-
merhaba gençler... Yine ben. Bugün okulun son haftası ve yafşak ve benim gibi akıllılar okula gitti. Peki ne mi oldu? Sorun da bu ya. Hiçbirşey olmadı. Sıkıldık olan tek şey bu.
Bizde daha fazla dayanamadık ve avm ye gittik. Tabi saat 9 da avm daha açılmamıştı. Bu yüzden geçtik bir parka oturduk. O sırada ben gözleme ve meyve suyumun tadını çıkarırken yafsakta tostuyla meyve suyunu midesine indirdi.
Ardından avmye doğru yola çıktığımız da tabi hangi iki kız olursa olsun açık bir takı dükkanı görünce hiç düşünmeden içeri dalar. Bizim yaptığımız ne? Tabiki içeri dalmak. İki kızdan ne beklerdiniz ki zaten.
Dükkanın altını üstüne getirip birkaç küpeyle dükkanı terk ettik. Ardından ver elini avm...
Avmye girdiğimizde karşıdaki koltuklara çökmemiş bir oldu. Evet kendi evimiz gibi yayıldık.
Tatlı bir çocuk geçse bizi o halde gördüğü an tümden hemcinslerimden tiksinir.
Bu yüzden hemcinslerim bir tatlı çocuk kaybetmesin diye kaldırdım yafsagı çıktık mağaza yoluna...
Girdik ilk mağazadan itibaren dolaşmaya başladık. Bu arada gördüğümüz bir şortla bizim yafsak zekasini konuştuydu.
''Yakında popo dekoltesi de çıkarsa hiç şaşırmam.''
Kız haklı ne diyim?
Bu arada çıktık biz tatlı çocuk operasyonuna... Ki tam tatlı çocuklardan bahsettik yanımızdaki yürüyen merdiven e tatlı bir çocuk binmez mi...
Tepkimiz: Oha taş... Kapat ağzını kızım. Sinek kaçacak...
Biz ağzımız iki metre çocuğa bakarken- onun merdivene yaslanma şekline ölürüm-dıtdırıdıttt merdivenler zıt. Onlar yukarı biz aşağı...
Içime oturan m...
Her neyse indik biz hızlı hızlı gezdik bir iki mağazayı. Ardından aramaya gittik bizim daşı...
Ki bizdeki şans buraya kadar. Çocuk yok. Kayboldu. Biz tam ümidi kestik. Çıktık yukarı oturduk. Ben telle uğraşırken kafamı bir kaldırdım tatli çocuk karşıda...
Anamm...
Bizim masadan kalmamiz bir... Çocugu keserkene sen git bir kızın yanına otur. Öküz. İnsan bi etrafına bakar. Beni kesen kız var mı diye. Ama yok.
Sonuç evdeyim. Bu tatlı çocukların üzerine bir ilhan falan assinlarya.
Sev i var,yok diye olmuyor yoksa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AL EVE GÖTÜR =)
Randombu bir okul günlüğüdür. içindekiler şiddet ve korku içerir. zaten okullarda komedi çekmelerini beklemiyordunuz