,,Já z tý písemky mám jedničku!" skákal vedle mě vesele Shawn a pořád mi cpal ten kus papíru před obličej. Aby jste tomu rozumněli, dostal jedničku z písemky z matematiky. Já se ale neusmívala. Byla jsem za něj šťastná, to ano, ale pořád jsem přemýšlela nad Adamem, se kterým už jsem skoro dva týdny neprohodila ani slovo. ,,Dan, přestaň už na něj myslet" zamračil se Shawn a přestal poskakovat a strkat mi ten kus papíru do ksichtu. ,,To nejde Shawne" pokrčila jsem rameny. ,,Proč ne?" ,,Je to můj jediný opravdový kamarád, nemůžu ho ztratit. Tobě nevadí, že už se tolik nebavíš s nima?" kývla jsem hlavou k lavičce, na které seděl Cameron a Stuart. ,,Ne, mám tebe" usmál se. ,,Ale potřebuješ i kamarády, já potřebuju i kamarády" zamračila jsem se na něj tentokrát já.
,,Můžu se tě na něco zeptat? Ty věříš tomu co řekl?" zadíval se mi smutně do očí. ,,Já nevím Shawne. Vím, že máš city, a že ke mně něco cítíš, ale nevím jestli můžu věřit tomu, že je to láska. Mám pocit, že pro tebe nejsem dost dobrá a mám strach, že mě chceš jen využít" vypravila jsem ze sebe, zastavila se a on taky.
Chvíli na mě jen tak koukal ale pak si přede mne kleknul. Nechápala jsem co dělal. Byli tu lidi a on tu klečel u mích nohou a koukal do země. ,,Co blbneš?" šeptla jsem nervózně.
,,Danielle, strašně moc tě miluju. Seš můj život, moje všechno. Nikdo pro mě nikdy nebyl tak důležitý jako ty" neviděla jsem mu do obličeje, ale jeho třesoucí se záda a hlas naznačovala, že brečí. Okolo nás se začínaly shromažďovat lidi a něco si šeptali. ,,Nevím už jak ti to mám dokázat, jak ti mám dokázat, že tě miluju. Že nikoho jiného než tebe nechci. Nejsem pro tebe dost dobrý a vím to, nikdo si tě nezaslouží. A já už vůbec ne, ale hrozně moc tě miluju. Miluju tě Danielle Sarah Wilson" dokončil a dal si ruce před obličej. Plakal ještě silněji než předtím. Vypadal jako malé zraněné kotě. Seděl si na patách, ruce měl před obličejem a klepal se, tak moc až jsem se bála, že přes pláč zapomene dýchat.
,,Shawne" sklonila jsem se k němu a odendala mu ruce z obličeje. ,,Jsi ten nejlepší kluk jakého jsem kdy potkala. Jsi pro mě to nejlepší" usmála jsem se na něj ale přes mé tváře si slzy našly cestu taky. ,,Pojď sem, prosím" zašeptal a já si klekla k němu na zem. On si mě pořádně přitáhl k sobě a dal mi pusu do vlasů. ,,Už mi tohle nikdy nedělej, nikdy si už nemysli, že tě nemiluju" šeptal a stále plakal. Stiskla jsem ho ještě silněji. ,,Neplač ty moje malý koťátko" konejšivě jsem ho hladila po zádech. ,,Ono nejde přestat" zasmál se mezi pláčem. Stále na nás koukali lidi a tak si znovu schoval svůj ubrečený obličej do rukou.
Ozval se tleskot rukou. ,,To bylo tak dojemný" zasmál se Cameron a utřel si pomyslnou slzu. ,,Mendesi myslíš to vážně!?" rozkřikl se najednou. Oba jsme vstali. ,,Vážně si jí tady právě vyznal lásku ty slabochu!?" přistoupil rychlým krokem k Shawnovi a chytl ho za límec trika. Chvíli bylo ticho. ,,Co ty buzno!?" zakřičel Cameron a silněji stiskl Snawnovo triko, jehož límec stále svíral ve svích rukouch. ,,Ty víš o lásce hovno" promluvil poněkud klidně Shawn. V další vteřině ale Cameronovi plivl do obličeje. První rána mířila přímo do Shawnova břicha. Cameron už se natahoval, aby mu dal další ale připletla jsem se tam já. ,,Nech ho být ty hovado!" křičela jsem a snažila se ho od Shawna dostat. ,,Chyť tu mrchu!" zakřičel Cameron. Stuart, který doteď stál opodál mě chytl za ruce a já se nemohla ani hnout.
Cameron povalil Shawna na zem a sázel mu stále další rány. ,,Přestaň!" křičela jsem ale neměl mi kdo pomoct. Všichni se rozutekli, jakmile uslyšeli přicházet ty dva. Shawn vypadal, že za chvíli ztratí vědomí. Z jeho rtu teklo docela dost krve. Nejspíš ho měl roztrhlý.
Pak mě ale Stuart pustil. Nechápala jsem ale když jsem se otočila stál tam Adam. Stuart, který zřejmě doteď nepochopil situaci, ležel na zemi. ,,Adame, jak sis teď jako pomohl!?" zakřičel na něj. Adam ho jen hodně silně kopl do břicha. ,,Myslíš, že se s tebou teď jako vyspí?" smál se i přes kašel, při kterém mu z pusy vyteklo trochu krve...
Doufám, že se kapitola líbila 😅 Jsem neskutečně ráda za vaši podporu ❤❤❤
ČTEŠ
Bad Reputation (Shawn Mendes) ✅
FanficJe těžké milovat někoho, o kom víte, že vás může zničit. Ale ještě těžší je, se od něj držet dál.... Upozornění: Obsahuje vulgarismy... Největší úspěchy: #42 v kategorii fanfikce 30.3.2018 #50 v kategorii fanfikce 14.4.2018 #54 v kategorii fanfikce...