Complicat

169 13 6
                                    

P.O.V Mike

Cand am intrat in camera ea adormise deja,i-am dat un pic sarut pe frunte apoi am lasat-o sa doarma si am iesit usor fara sa fac prea mult zgomot.

Cand am deschis usa de la iesire am dat nas in nas cu Vanessa.

- Mai mai mai..pe cine avem aici.

- Tu nu pleci nicaieri, trebuie sa vorbim.

- Te ascult, Vanessa.

- O sa-ti bati joc si o sa o faci pe Sofia sa sufere fie daca vrei sau nu.

- Vaiii pe bune?

- DA, cum de te-ai razgandit asa repede, tocialara aia l-a imblanzit pe Mike? spunand astea s-a apropiat  frecandu-se de mine ca o pisica nemancata.

- Stiu ce incerci sa faci si nu merge ok? acum da-te de pe mine.

Nici nu am terminat bine de vorbit ca ea era deja dezbracata, s-a aruncat pe mine agatandu-se de gatul meu..in cateva secunde am ramas si eu fara haine si nu stiu cum dar eu am ajuns deasupra ei, bineinteles ca am continuat ce a inceput ea, fata asta mi se ofera pe gratis de ce as refuzao?Normal ca nu as lasa-o sa ma sarute nici mort, pentru mine sarutul e ceva special pe care il imparti cu persoana iubita nu cu tarfe ca asta.. mda mai era si Sofia care inca nu sunt sigur ce simt pentru ea..dar pana o sa ma hotarasc o am pe curva asta.

- Mike, daca nu faci ce ti-am spus o sa-i povestesc Sofiei cat de bun esti in pat.

- Nu-mi pasa, am plecat.

- ok, tu ai vrut-o..p sa merg chiar acum sa ii spun.

Nebuna asta nu glumeste o vad urcand scarile cu viteza si eu in urma ei rugand-o sa se intoarca.

- Mike, ultima sansa. spune aceasta tinand mana pe manerul usii.

Am revenit foarte tarziu si imi pare rau,  dar de acum voi scrie mai des<33

- Vino inapoi sa negociem.

- Ce sa negociati? deodata vocea Sofiei se aude facandu-ma sa tresar.

- Eu tocmai plecam cand m-am intalnit cu asta care ma tot sacaie sa-i dau aaam, bani..vrea sa-i dau bani.

- Mike..ai avut noroc, de data asta nu mai vreau bani.,si tu ce cauti la ora asta treaza te duci pe centura?

Sofia a lasat capul jos si voia sa plece inapoi in camera..chiar imi era mila de ea saracuta..

- Vanessa mai bine te duci tu pe centura, oricum acolo iti e locul.

M-am dus spre Sofia *care era uimita ca i-am  luat apararea* i-am ridicat usor capul dandui un sarut scurt pe buze, cand buzele noastre se uneau mii de fluturi dansau in interiorul meu, nu am mai simtit asta niciodata..e foarte ciudat.

- Mike, mai usor cu gura aia, daca nu vrei sa ii zic tot.

- Da, da..noapte buna Vane!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 09, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Urasc sa iubesc (Bad boy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum