Zil çalmıştı bitmek bilmeyen okul 15 günlüğüne yoktu şimdiden çok güzel hayaller kuruyordum eve gidip bir güzel duş alıp uyumak istiyordum çantamı alıp sınıftan çıktım okulum eve yakındı ve eve yürüyerek gidiyordum telefonum çaldı babam arıyordu " efendim baba" babam duygusuz ses tonuyla "kızım sen eve geç benim biraz işim var" dedi bende "tamam baba görüşürüz o zaman" diyip kapadım eve geçtim ve odama çıkıp çantamı bi kenara atıp hızlı bir şekilde duşa girdim.
Saçlarımı kurutuyordum babam hala gelmemişti aslında alışıktım hep böyle geç gelirdi bazen bi kaç aylığına bile gelmemişliği olmuştu geceliklerimi giyinmiştim saat daha 6'ydı ama ben tatil moduna girmek istiyordum yatağıma atlayıp tavana bakmaya başladım canım sıkılmaya başlamıştı bi şeyler içmeyemi gitseydim buraya da 4-5 ay önce taşınmıştık ve pek gezme fırsatım olmamıştı bi saatliğine çıksam sorun olmazdı sanırım. Kalkıp güzelce hazırlandım (medya'da ki kombin) son kez bişey unuttummu diye bakınıp evden çıktım taksi çağırdım ve beklemeye başladım hava biraz soğuktu taksi gelmişti binip "en yakın avm ye gidebilirmiyiz" dedim adam onayladı yola bakıyordum ve 10 dakika sürmüştü ücreti ödeyip içeri girdim güzeldi buraya bi kere babamla gelmiştim.
Kendime bişeyler alsam iyi olurdu mağazalara gidip bir sürü yeni kıyafet aldım ve yorulmuştum starbucks'a gittim ve oturup bişeyler içtim kalkarken elimdeki poşetleri taşımakta biraz zorlanıyordum dışarı çıktım ve yağmur yağıyordu taksiyi hemen çağırıp bindim ve evin adresini söyledim "ne kadar" "30" parayı uzattım ve eve girdim babam eve gelmiş olmalıydı lambalar yanıyordu eve girince babamı gördüm "hoşgeldin neredeydin?" mutlu bir şekilde "biraz alışveriş yapayım dedim" babam güldü ve yanıma gelip "kızım sana kötü haberim var aslında alışıksın biliyorum ama-" demesiyle sözünü kesip "yine mi baba daha alışamadan başka bi şehire gitmek istemiyorum" "daha güzel şehirleri geziyorsun Antalya'ya gitmemiz gerek orda yapmam gerekenler var" yapcak bişey yoktu işi gereği bir sürü şehirleri geziyordum pes edip "ne zaman gidicez baba" dedim "yarın gidelim diyorum hem gezersin felan alışırsın hemencecik arkadaşımın kızı da var orda yan komşumuz olucaklar aynı okula yazdırırım seni" heycanlanmıştım sebepsizce "o zaman bavullarımızı hazırlayalım" dedim heycanlı bi şekilde babam ise "benimkiler hazır yarın kahvaltıdan sonra çıkarız o zaman canım kızım"dedi ve güldü hemen odama çıkıp kıyafetlerimi felan düzenlemiştim zaten yarısı bavuldaydı çıkarmamıştım.
Hepsi tamammı burda son günümdü yani herkes gibi vedalaşmam gereken insanlar yoktu o yüzden sıkıntı çekmiyordum üstümü değiştirip yatağıma yatıp uyudum.
"Günaydıın" babam neşeli bir şekilde odama girmişti gözlerimi araladım gelip yanağıma öpücük kondurdu ve "hadi bakalım uyku zamanı değil kahvaltı zamanı kalk bakalım"diyip kaldırdı lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım babamın hazırladığı kahvaltıdan biraz atıştırıp bavulları babamım yeni aldığı mavi jipe yerleştirdik ve arabaya bindik son kez baktım eve sonuçta burdada biraz anım vardı. Yolculuk yaklaşık 4 saat sürücekti o sırada müzik dinleyip kitap okurdum....
"Uyan masal her yerde uyuyosun kızım ya alt tarafı 4 saat dayanamadınmı?" yavaşça yüzüme vuruyordu uyandırmak için uyanmıştım "geldikmi" kafasını salladı ve etrafa bakındım burası daha önce gittiğimiz evlere benzemiyodu gayet lükstü tek katlı büyük ve bahçeli beyaz bir evdi perdesi yoktu onun yerine cam vardı market felan yoktur burda büyük ihtimalle içeri girdik odamı gösterdi güzeldi oda yatak iki kişilikti kıyafetlerimi yerleştirdim ve zil çaldı babamda evdeydi kim gelmiştiki babam kapıyı açtı bi kız vardı kapıda "şey ben ece caner in kızıyım" dedi babam "aa buyur kızım"dedi ve beni gösterdi "buda benim kızım masal"dedi neşeli bi kıza benziyordu elimi uzattım ve elimi sıktı "aynı yaştaymışız duyduğuma göre"dedi bende "evet sanırım" dedim ve gülümsedim babam "isterseniz biraz dışarı çıkın benimde işlerim vardı zaten bende çıkıcam"dedi ece bana dönüp "olur hem kaynaşırız" dedi ve çantamı alıp üstüme bişeyler geçirip çıktık Antalya güzel şehirdi ece beni bi cafeye getirmişti oturup birbirimize bakıyorduk ki sıkılıp "hangi okuldasın"dedim "Çevik Koleji sen?" "belli değil sonuçta 14 gün var daha" diyip gülümsedim hesabı ödeyip kalktık saat 8 gibiydi "bara gidelimmi biraz takılırız" "ben gitmiyorum öyle ortamlara" dedim oda "pekala başka ne yapabiliriz" diye düşünürken "tamam gidelim" dedim heycanlı bir şekilde "eminmisin?" dedi "evet ilk kez gidicem babamın haberi olmasın olurmu" kafasıyla onayladı ve taksiye binip bi bara geldik içeri girdik ece önden gidiyordu ben peşinden gidiyordum insanlara baktığımda filmlerdeki gibiydiler aynı kıyafetime bakınca buraya göre çok spor kaçıyordu yine de idare ederdi. Ece ilerliyordu ve 4 lü koltuğa oturdu karşı karşıya oturmuştuk "burası çok sesli değilmi sencede?" dedim oda "evet öyle güzelmi beğendinmi burayı" "bilmem güzel gibi" ece "ben içecek almaya gidiyorum ne istersin?" ben de hiç düşünmeden "farketmez" dedim ve gitti çaprazımda bulunan masada birisi vardı bu tarafa bakıyordu umursamamaya çalışıp ecenin gelmesine odaklandım be gelmişti içeceği alıp içerken "yavaş masal ağır gelebilir" "ah pekala bu arada çaprazdaki kişi burayamı bakıyor çaktırmadan baksana bi"dememe kalmadı kafasını çevirmesi bir oldu ve bana geri dönüp sessizce "o sizin karşı komşunuz ve benimle aynı sınıfta Ateş adı" dedi ben ona bi bakıyım derken göz göze geldik gözümü çekmemekte ısrarlıydım ki ece dikkatimi bozdu ve "masal ateşin yanındaki çocuk varya o mert o çocuğu 2 yıldır seviyorum plotonik olarak" dedi " o biliyomu sevdiğini"üzgünce "hayır" dedi ve birden ayağa kalkıp "ben dans edicem gelmek istermisin"dedi ben "yok saol ben seni izliyorum dikkat et" dedim ve dans etmeye başladı gözüm o tarafa kayıyordu bakmamaya çalışsamda ben bunları düşünürken ayağa kalktı kesin buraya geliyordu bende ayağa kalkıp midem bulanıyomuş casına tuvalete koştum arkama bakmayıda ihmal etmemiştim oh tuvalete girip kapıyı kilitledim "niye bana doğru gelmiştiki" "delimiydi ilk defa gördüğü kıza böyle yaklaşma gereksiniminde bulunuyordu" diye sayıklarken tuvaletten çıktım ellerimi yıkayıp kuruladım ve kapıdan çıkmamla gözümün önünde öpüşen bir kızla bir erkek görmem bir oldu bir dakikada bu az önce bana bakan çocuktu ateşti ben yanılmışım sessizce yanlarından geçip masaya oturdum ece nerdeydi göremiyordum dans edenlerin yanına gidip aramaya başladım ama yoktu dışarımı çıkmıştı hemen çantamı alıp çıktım ve kaldırıma oturmuş beni bekliyordu sarhoştu belliki "iyimisin?" "iyiyim eve gidelim üşüdüm" dedi üstümdeki kot ceketi çıkarıp ona verdim taksi çağırıp bindik ve onu evine bıraktım babam mesaj atmıştı "bu gece geç gelicem" "tamam babacım" yazıp yolladım eve gelmiştin geç olmuştu anahtarımı bulamıyordum kapının önünde oyalanırken siyah bir jip geldi farlarının yakıp karşı komuşunun evinin önünde durdu ve kapı açıldı ve birisini yere attılar kimdi bu elimle ağzımı kapatıp çığlık atmamı engelledim araba gidince yanına koştum "iyimisin? cevap ver" bu ateş ti "nabıcam ben şimdi" evemi alsaydım ama babama ne diycektim anlatırdım herşeyi ateşi kaldırıp eve götürdüm kapıyı açıp odama götürdüm yatağıma yatırıp pansuman setini aramaya başladım ilk yardımda olurdu salondaydı hemen alıp acele bi şekilde siyah gömleğininin önünü açtım ve dikiş attım sargı beziyle kanamayı durdurdum oh rahatlamıştım şimdi sadece kendine gelmesi kalmıştı yüzüne baktığımda ise belliki arabadada dövmüşlerdi morarmıştı alnı, dudağıda patlamıştı yara bandı yapıştırdım ve üstünü örttüm kapının oraya gidip kanı temizledim ve içeri girdim başında beklemeye başladım ama uykum gelmişti odamın kapısını kilitleyip sandalyemi onun yanına çektim ona bakarken uyuya kalmıştım.